majlis perpisahan MAIMUN,14/1/2010



hurm,maimun ni pengetua aku doe!banyak kali aku selalu kena ngan dye!.act,masa tu time pj.aku tak bawa baju sukan.so,aku duk la kat tepi tangga lepak ngan kawan2 aku.masa tu kitaorang tgh bincang pasal musk au! untuk jamuan pengawas.so,bincang punya bincang..ternampaklah maimun yg sedang lenggang lengguk pegi kat tepi keta dye,masa tu dye nampak aku!and,dye bebel itu bebel ini! arghh! so,terpaksalah mendengar leteran dye yg menyakitkan hati tuh!


yg kedua,pasal hp kawan aku kena rampas! aku yg wat sebenarnya..HAHA.masa tuh lepas solat zuhur kot! lepas solat zuhur aku duk la kat belakang sekali coz nak bluethooh lagu kat hp kawan aku.tempat yg aku duduk tu betul2 depan pintu belakang kelas aku.lepas tu lak,dye lalu ar kat depan kelas aku doe! bole plak dye pusing,and tersembulah muka dye kat depan pintu!dye nampak aku pgg hp,and dye kata "bak sini hp tu",masa tuh aku pgg dua hp! satu akunye and lagi satu kwn akunye.sebelum tu aku da siap2 letak hp aku kat dalam poket! terpaksalah aku bagi hp kwn aku tu kat maimun..bermula dari situ lah,kelas aku iaitu 2 CEKAL menjadi kelas PALING POPULAR DAN KONTROVERSI dalam kalangan pelajar petang!hakhak dan aku menjadi pengawas pertama yg masuk bilik pengetua merayu2 mintak balik hp kawan aku tuh.ye la,x kan nak biarkan jer.salah aku an??alu sedar tuh,HAHA.so,itulah sahaja cite aku kali ni.diharap lain kali korang baca la entry aku ni lagi yer! :)



*selamat tinggal maimun :D

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment