back to de school, boring huh! -____-


god,boringnya sekolah! cepat2 la aku keje,seriously aku mmg tak sukaa belajar walaupun aku tau belajar tu penting coz besa nanti senang nak dapat keje :) but,hari ni mmh membosankan! dan,gle2 menyedihkan! banyak kejadian yang berlaku,

first,hari ni aku bangun lambat! aku bangun kul 6.15 lebih kurang macam tu lah,then aku gosok baju lagi and bla bla bla malas cite! aku pendekkan . HAHA . so,aku berambus dari rumah kul 7.05 minit! woohoooo,mmg dasyat,pengawas yg sangat berdisiplin,hee =.=" sampai2 kat sekolah aku da nampak datang hidung cikgu Mat . naik skit aku nampak cikgu Mohan . oh god! nasib baik doe so,blaja la and bla bla bla :)

mood:nervous

cerita yg kedua . masa ni da balik sekolah daa . masa aku nak keluar kelas tu aku tarik la beg Safwan dan aku pgg jea beg dye,dye marah ouh! mmg tahap kemarahan dye da sampai naik kat otak,muka dye merah hee . aku mmg da kecut da . Ean cakap ngan aku,yg dye tak suka orang pgg beg dye .Ean pun tak berani pgg . gosh! seriously first time aku tgk dye marah cam tuh!

safwan,sory banyak2 oke! tak tau la plak beg kau tu mahal -___-

mood:scary yaww :)

kejadian ketiga . dalam perjalanan nak naik bas,aku ternampak la sorang apek ni (budak lagi) tgh merepek2 (dalam bahasa cina) sambil menuding jadi ke arah sorang mamat ni (cina,budak skolah aku) ktorang mmg pantang nampak wayang free,so ktorang ushaa jea la . auwww,kesiannya dye . mamat tu kena sepak and kena penumbuk . haishh,lebih ar apek ni . da ar datang menyemak kat skolah orang . mmg nak kena sepak terajang aku la nih,HAHA . bajet kuat jea aku nih,hee :) then,apek tu blaa . da la naik motor bertiga . motor pun buruk,HAHA . bajet err aku nih,tau la motor aku chantik! HAHA so,lepas syok tgk cite wayang free ktorang pun blaa dari situu,

mood:simpati, ;)

cerita keempat:dalam perjalanan lagi,korang rasa perjalanan aku ni jauh tak? act,dekat jea cuma banyak kejadian yg berlaku masa aku balik tu,hee korang just baca jea la . banyak cekadak la plak . hee . so,berbalik pada cite tadi . leps tgk wayang free tadi,au pun teruskan perjalanan yg jauh gle2 tuh . bole bayangkan tak? . then,mamat kat belakang aku cakap 'jalan bole cepat sikit tak?' dalam hati aku berkata,tapi dalam hati jea la 'haishh,mamat ni jalan bukan main besa kat tempat aku jalan jugaa kau nak lalu!' memang aku da bengang gle . da ar baru kena marah ngan Safwan . so,aku usha la mamat mana yg berani bersuara ngan aku nih, cehhh,mamat keling sial, kiwek betul! aku just buat bodo je la ngan dye . kalau kau nak cepat kau lalu la kat tempat lain ngek! stupidto betul la,

mood:bengang seh!

sayang-sayang:
jannah aka miley cyrus :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment