bangang!


korang sume mmg cam
FUCK ar!

asal skarang kaum c**a perangai cam cibai ah? bapak sakit hati aku!sory ar kalau aku kutuk kaum korang ke apa an,masalahnya aku da mmg tak tahan!aku jugaa terpaksa menghadapi perkara ini juga di sekolah coz seperti yg korang tau aku ni PENGAWAS!

cite dye cam nih..aku da habis tusyen so,aku nak baliklah.pastu plak ada la sorang apek ni dye boleh block motor aku! babi,cipan,bangang tullah! kat situ jugak aku jerit kuat2 and aku kata "HELLO,excuse me!" mmg da bengang tahap babun da tu! bole plak dye buat BODO jea,dasar

org c**a mmg takde adab eh? mmg sakit gle hati aku! shitt,
and dye kata "bole keluar" dalam hati aku kata "pale otak kau bongok" (kalau aku marah ayat aku mmg penuh dgn perkataan mencarut!) so,jangan pelik :)

then,nasib baik bole keluar! sambil tu aku cakap "nasib baik aku ni professional dalam bab bawak motor nih,HAHA aku da mmg lama da bawak motor,sejak darjah lima lagi!so,tak heranlah ada kwn lelaki aku yg panggil aku MINAH REMPIT,HAHA bodo gle! yang pentingnya aku mmg menyampah gle ngan kaum2 c**a ni,da la datang menyemak kat negara aku!

korang sepatutnya berterima kasih kat Sir Edward Gent yg telah membawa korang masuk kat negara nih! (tetiba masuk bab sejarah,gle!) kalau tak sebab dye korang mmg tak kaum korang mmg tak wujud kat negara malaysia ni tau tak! da ar x menghormati negara nih,buat mcm negara sendiri plak! sebelum aku mengarut lebih jauh lagi,baik aku bla dulu!so,chow! -___-

p/s: i hate u apek!

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment