gila-gilaan di sekolah, :D


HAHA,hari ni sekolah walaupun hari sabtu coz ganti cuti raya cina.oke,ada kejadian yg kedua paling gila yg pernah aku lakukan!ktorang (aku,hazlin,wanie) mmg pantang kalau nampak kamera,kebetulan plak hari ni aku bawak kamera kat sekolah!so,ktorang apa lagi.kejenya tangkap gamba jeaaa la,HAHA.biasanya aksi lompat melompat mmg menjadi kebiasaan kami bertigaa,(popular dikalangan budak myspace).aku dikehendaki panjat kerusi and lompat!pada masa yg sama hazlin dikehandaki tarik kerusi tersebut untuk menjadikan gamba tersebut real,(kalau nak terus lompat takut tak sempat nak capture)HAHA.so,wanie da kira 1,2,3 and aku pun lompat!yg kelakarnya aku tak sempat nak lompat hazlin da tarik kerusi tu.so,aku jatuh baik punyaa,tergolek2 mcm filem hindustan!HAHA masa tu jugak ktorang suma ketawa gile babeng mcm pontianak keluar mencari mangsanya!HAHA,aku tanya ar kwn aku yg kat dalam kelas,"korang dengar tak bunyi masa aku jatuh tu?".diorang cakap"dengar,kuat gilaaa!".pada masa itu jugaa aku dapat bayangkan mcm mana keadaan aku masa jatuh tu,HAHA mcm nangka siot!HAHA,da la kat luar tu ramai kwn2 aku yg lain menyaksikan aksi aku yg semmgnya gila2 tu.act,aku tak kesah pun coz tak sakit lah!.so,hazlin tak payah la kau nak rasa bersalah eh!HAHA

berperangai gila-gila di sekolah, :D

gamba tersebut, :)







thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment