G A D U H :DD



yaww!
buat pertama kali dalam sejarah hidup aku ,
aku telah menampar seorang iaitu kakak aku sendiri !
best gilaa kott!
cerita begini,

semalam,aku tengah online myspace .
baru aku main sejam iaitu bermula pukul 10.30 hingga 11.30 ,
kakak aku da suruh off!
kepala otak kau ar!
aku baru main kejap da suruh off! :DD
so,masa aku tengah nak log off and nak balas comment ena dye kata kat aku,
" oit sial! da pukul brape da nih,off la cepat bangang!"
then,aku buat bodoh je,ingat aku takut la?
pastu dye bengang dye tutup sius komputer .
aku pun bukak la balik .
HAHA
kejam an?
do i care? :DD
aku singkatkan cerita,
dye bengang la gi coz aku buat muka selamber je an,
HAHA
dye tarik rambut aku,
then,aku bengang
kat situ jugak aku lempang dye kuat2
HAHA
mampus kau! :DD
masa aku nak tido tu an,
aku cakap kat dye,
"best tak kena lempang? "
hee
ktorang kalau gaduh mmg bergegar satu rumah!
sekian,assalamualaikum! :DD

p/s:terima kaseh kerana menjadi org pertama mendapat tamparan dari padaku! best kott tampar2 orang nih? HAHA :DD

mood: best sial!

sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :D





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment