kematian ayahanda BFFku, khairul zakirin


takziah aku ucapkan kepada kz sekeluarga . semoga ayahndanya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman .

hey! bapak sedih hari ni . aku tak sangka yg ayah kz meninggal . rasa cam tak caya jea . semua pelajar kelas 3 cekal terkejut beruk gile nak mampus bila tau pasal kejadian yg menimpa ayah kz ni, hurm . kesian kz! smalam aku balik ngan kawan2 aku, kz pun ada . bukan main gembira lagi ktorang . skit2 gelak . aku siap duduk sebelah dye lagi . kakak dye pun ada . then depan aku kakak dye . kakak dye pun bukan main happy lagi . rasa macam kegembiraan tu bertukar kepada kedukaan . so, yg ktorang dapat lakukan hanyalah menyedekahkan bacaan yassin . sume pelajar smkbdp baca coz setiap hari jumaat mmg ada bacaan yassin . itu jea yg dapat ktorang lakukan dan takziah sekali lagi..

mood: sad

sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment