mamat sesat,



kejadian ini berlaku ketika aku balik daripada sekolah . masa aku tgh lalu kat depan taska kat perumahan aku, ada sorang mamat nih ngan kawan dye tgh naik motor lalu kat sebelah aku . haish sempat lagi usha aku plak tuh . dalam hati aku da berkata asal ngan mamat nih, usha2 aku plak . then, dye turun ar kat depan umah dye . tak tau pulak budak nih tinggal kat sini . aku pun buat muka bodo je an . x kan aku nak senyum2 plak . apa plak cakap diaorang plak nanti . lepas mamat tu turun kawan dye pun bla ar . sempat lagi sengeh kat aku tuh! bengangnya . masa nak sampai kat depan umah mamat tuh,mamat tu plak baru nak masuk . then dye cakap,

mamat tuh: jannah.. (dengan suara yang agak manja)

aku pun buat la muka bodo dan agak blur-blur skit,kalau korang tgk mesti macam nak lempang jea, HAHA tapi itulah kenyataanya . ble dye tgk aku macam tak de respon then dye cakap lagi,

mamat tuh: eh eh, janganlah terkejut . cool cool .

aku still buat muka bodo . HAHA then terus bla .

spe dye erk? yang aku tau dye mmg budak BDP dan form 4 student coz aku macam pernah nampak dye sebelum nih . yang menjadi persoalannya sape dye? aku tak kenal seh . tetiba jea dye bleh tau nama aku . weird doe . hee . ataupun dye ke yang admire kat aku . coz natasha (classmate gua) bagi tau kat aku yg ada seseorang minat kat aku . tapi,dye tak tau sape . (jangan fikir lain, aku bukan nak bangga just menyedapkan cerita jea) so, kalau ada apa2 berita aku bagi tau korang k . hee . chow! :)

mood: tertanya-tanya

sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment