ghostt , haha :)


hantu tu kata , BOOOO! then , aku jerit , ARGHHHHHHH! haha :DD


hola , hee . tak tau la nape skarang aku jarang update blog mungkin kekurangan idea kott , haha . oke , hari ni aku nak cite something yg mula2 mmg mengejutkan aku , hahaa . time tu aku ngah chat ngan abg imran sambil tu aku on9 fb skali , tgh2 malam pulak tuh . biasalahkann , aku kalau on9 mesti on9 fb,myspace,blog and macam2 lagilahh . haha then , tiba2 adek jasmin tegur aku kat fb . aku pun layan je lah an coz waktu aku ngah boring tahap cipan
. then,dye suruh aku bukak link nih ,

http://subang.co.tv/

kau tau apa yg kuar? haha , GHOST ngek ! seriously , terkejut BERUK aku doe ==" , haishh . da lahh tgh2 malam plus aku SORANG2 coz kakak aku da tido . kalau hantu tu muka COMEL takpelahh jugak tapi HODOH nak mampus ! haha , akuu terkena siott ! haha . time tu plak aku mmg dahaga gila babun , ingatkan lepas on9 nak turun la bawah jap an . g basuh muka and minum segala but TAK JADI . lepas on9 jeh aku terus tido siap letak bantal atas muka lagi , gila DAHSYAT ! hee~

p/s : korang jgn kenakan aku plak ehh , aku ada sakit lemah jantung ! wahh cite nak top jehh , haha :DD


written by,
jannah PENAKOTT :D


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment