hilangnya cintamu - gio ost lagenda budak setan :)


wehh wehh
da dengar lagu hilangnya cintamu ost lagenda budak setan ?
uwaa , gila sedihh lagu dye T.T
seriously , sedihh ngok !
masa aku tgk cite lbs hari tu pun bila lagu nih bunyi jehh aku da meleleh da air mata
haha , ko tau ! dalam 5 hari sahaja da 5 juta kutipan duit kau tahu ?
cite ni pun diadaptasi drpd novel yg dibuat oleh ahadiat akashah
wahh , mesti novel dye pun bestkan ?
aku tak baca pun lagi then tak tau pun kewujudan novel tuh
haha , gila sengall
lagi satu ! que haidar yg memegang watak sebagai azmi , wehh gila mantap lakonan dye !
kalau korang baca surat khabar yg ada temu ramah ngan watak ayu selepas pembedahan , dye cakap yg que haidar memang betul2 pukul dye !
kalau korang tgk pun mmg lakonan que handar nampak real gila !
dan itu yg membuatkan spe2 yg tgk mmg gila feeling macam aku , huhu
kat entry lagi satu aku akan letak lagu and sinopsis lbs okay ?
bye bye


p/s: aku pun nak cinta sejati macam kasyahh T.T


written by,
jannah :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment