time to holidayy babes ! :DD




hello guys ! aiyoo, sudahh mula cuti maa ! gila excited doe ! waktu jumaat hari tu,last school aku mmg gila tak saba nak hantar paper2 math . lantak salah ke betul ke an , haha . sebegitu excitednya aku . mana takya selama seminggu form 3 smkbdp's student bertungkus lumus membaca dan duk mengadap buku tiap2 hari , TENTION tahu ! =.=" dibawah diantara perancangan tuk hari cuti nanti :DD

-shopping kat TS (da lama aku nanti2kan)
-buat keje skolah yg berlambak
-kerja kursus sejarah -.-"
-jogging kat The Lake
-study group kat The Park
-balik kampung

haha , gila banyak list aku . skarang pun aku da terasa boring ! bosan la kat umah, aiyoo . sepatutnya , aku ada kelas tambahan 3 hari tapi malas la nak pegi coz kena pakai BAJU SKOLAH ! OMG , tak nak aku ! baik aku duk rumah meneruskan aktiviti online mengonline nih , huhu . aku ngan ean pun bercadang nak jalan2 and main badminton kat umah aku , haha . biasalahh, rumah dekat2 jeh , ngee~ musim cuti begini jugaklah membuatkan aku asyik makan je memanjang , gemuk plak aku nanti weyy . the conclusion is cuti nih aku nak enjoyy puass2! haha

witten by,
jannah la ngek :D


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment