WTHell =="




hey , aku nak tanya sikit !
apa kegunaan FORMSPRING ehh ?
btw, aku tau apa fungsinya XD
cuba ada sesetangah org yg mcm idiot , pengecut serang spe2 yg dorang benci kat formspring !
WTFishhhhhhhhhhhhhhhh !
kalau tak puas hati ke an , just face to face sudahh lahh
ni mcm pengecut jehhh an =="
korang tak baik tau !
salah guna benda2 mcm nihhh ,
fyi lahh , aku pun penah kena bhai
tapi waaaa cool jehhh ^______^
org2 gila mcm tuhh , patut kita buat donooooo jeh
cuba ar try cakap depan2 !
gerenti terkencing2 ouhhhh
BHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XDD
and and and
skarang aku da tak berapa active ngan formspringg ouhh
sbb aku annoyed and buat guaa malas nak tengokk soalan yg mcm bodohhh2 je an
setakat nih la ann
da ramai kott kawan2 aku yg penah kena serangg
iaitu hazlin,liyana,sis maziah and KAKAK aku sendiri !
aiyoooooo =="
apa mau jadi ????!
so , spe2 yg pernah menjadi seperti org2 yg aku ckp diatas an
korang just wait and seee
kalau lahh kantoi an , mmg mampus la kau !
CHOWWWWWWWWWWW XD

-dengar nasihat waa , jangan buat keje bodohhh lahhh-


witten by
JANNAH :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment