2 CEKAL 2009 :)



you know what ?
i think , 2009 is the besttttttttttt year when i'm school
a lot of sadness and happeningg :)
yelah , masa tu kita tak matang lagi an ?
benda kecik pun dibesar2 kann , ntah pape jeaa -,-
kenangan masa form 2 jugaklah menjadikan kita matang macam sekarang
kan kannn ? ^____________^
btw , pada tahun 2009 2 cekal merupakan kelas paling kontroversi
setiap hari ada jea kes gaduhh and so onn
mmg betul2 mengerikann -,-

memoir in 2009
- kes berebut tempat duduk antara lelaki dan perempuan
- aku gaduh ngan geng2 arina (nie lawakk ! haha)
- bdk kelas lain gaduh ngan budak kelas aku time math (siap masuk paper lagi -,-)
- nama 2 cekal naik perhimpunan
- kes hp diyana (ada kat aku) kena rampas ngan maimun
- aidiel dipulaukan oleh kelas 2 cekal
aku lupa sbb apa but sekarang da okay dahh , haha :DD

okayy , tu jea yg aku ingat ! sorry about thatt
but i admit tahun nie mmg mmg banyak sangat kenangan yg tak dapat ktorang lupakann
and i admit tahun nie ktorang mmg jahat !
but sekarang da baik coz nak PMR
and and aku doakan korang berjaya dalam PMR nantii
GOOD LUCK GUYS !
♥ ♥ ♥

xoxo
JANNAH :)
thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

2 comments:

  1. Thanks...
    Weh aku nak ko edit balik...
    Meh aku ingatkan balik...
    Kau ingat tak hari hp diyana kena rampas..
    Hari nama kelas kita naik perhimpunan..
    Hari yang sama kan??
    Time tu Ustaz tak masuk kelaskan..
    Lepas tu kita kena marah dengan Maimun n Ustaz Fadli dkt tpk perhimpuanan sebab kononya kita ditugaskan utk menyiapkan folio Sej...
    Tak tentu pasal kita kena marah sebab Ustaz ckp dia dah suruh Aidiel sampai tugasan tersebut...
    Tapi yang keluar dari mulut Aidiel bukan buat kerja folio tu tapi buat kerja sendiri...
    Yang membuat kita anti dia sebab dia ckp dkt ustaz yg dia dah sampaikan apa yg ustaz suruh(suruh buat folio)dekat kita semua..
    N time Ustazah masuk kelas kita dia buat pengakuan..
    Yang dia tahu kita anti dia..
    N dia ngaku dia salah...

    ReplyDelete
  2. bhahahaha , oke beb !
    nanti aku edit and thanks coz ingatkan aku ! :)

    ReplyDelete