COMEL COMEL ♥


sofea and safwan ♥

dorang comel kan kann ?
auwwwwwwwwwww GERAMMM !
fyi , budak2 dua ekor nie anak jagaan mak aku
kira mak aku nie babysitter lahhh . HEE~
er , da lama kott mak aku jaga budak2 nieee
sejak dorang kechik lagii :)
_____________________________________________________

SAFWAN ♥
yg abg tu umur dye da msuk setahun lebihhh
comel kan kan ?
macam zack efronn , auwwwwwwww
derr~ safwan nie memang manja nak mampusss !
dye manja sejak adek dye sofea tu lahirr
mungkin dye tak puas kott nak manja2 ngan mak dyee
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
______________________________________________________

SOFEA ♥
adek dye plak da nak masukk setahunn
cepat betul dye membesarrr !
skarang da nak belajar jalan dahhhhhh
yg paling aku tak sume ngan budak niee an
err , dye asyik2 menangis jeaaa
balik2 skolah jea , daripada luar aku bole dengar suara dyee
mau pecah otak aku doee -,-
tapi takpee , comel punya pasall ann !
hahahahaahaa

take note : fyi , safwan sekarang masuk hospital . auwwww , kesian dyeee
so , doakan dye cepat sembuhh ehh ;'(

xoxo
JANNAH :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment