MERDEKA DAY ! :)


3 CEKAL !


hello guys !
fyi , kat skolah aku tadi ada sambutan kemerdekaan
err , bole tahan best la jugakkk , hahaa
kelas aku pun tak terkecuali tuk buat persembahan
btw , bukan persembahan just menyemakkan jea teacher akunya persembahan !
wakakakaka , tapi bolelahhhh kott
takdelah mcm sketch hari tu
memalukan jea coz bom tak meletup , haihh -,-

______________________________________________________________

kul 6 aku da bagun coz nak gosok baju sumee
then mandi and siap dalam kul 6.45 pagi
time ni yg buat aku saki hati !
act , kalau hari biasa persekolahan aku naik moto g skolahh

but hari ni aku kena pakai baju kurung ?
euww , takkan nak naik moto pakai baju kurungg ?

sungguh memalukann -,-
so, TERpaksalahh buat muka tembok je la ann
sampai kat 7e , parking moto kat situ
then kakak aku singgah jap kat 7e coz nak beli bateri camera
pastu , cepat2 g skolahh ! malu doee
da la kain terbelahh , haihhh

so , agak terkial jugak la time nak naik bukit tu ann
apsal la skolah SMKBDP nie berbukit-bukit ?
suhh mainan bina escalator bolehhh ?
mana aku tak kurus coz 3 tahun aku asyik2 kena daki bukitt -,-

bhahahahaha continue backkkk . . . .
sampai2 je aku kat skolah aku terus g tandas

then terserampak ngan budak2 cekal yg lainn , haha
lepas da siap2 terus g kat kelas tuk berkumpul sumeee
yg paling buat ktorang bengang an , bila sorang ahli tak cukup
derr , korang fikir kan lah sendiri spe budakk tuhh
at least kalau tak nak masuk bagi la tau teacher

menyusahkan orang jea tau takk ? haihh -,-
lepas sume da ready , ktorang g turun kat bawahhh
then practise jap kat belakang stage
and sambil2 tu captured2 gambaa , haha normal la wehh !

then , TIME TO PERFOMANCE YEAHHH !
________________________________________________________
______

bapak cuak duk atas stage
derr , aku just pandang tepi jea doee !
segan aku nak pandang depannn , hahaaa

btw , okay la kott !
dapat la jugak tepukan drpd dorangg , wakakaka

then ada lakonan drpd PSS and mcm2 lagi lahhh
dalam kul 10 lebih camtu , majlis pun tamatt
pastu BELAJAR ! -,-
kul 12.30 balik , haha

malas aku nak cer :DD

haha , apsal sume pandang tepi ? -,-

practise belakang stage :)

me with ean comel :)

der , haha ntah pape XD

wa cuak sbb tu wa pandang bawahh , haha :DD

peace no warr ! :)

syahmie poyo ! :DD

we said , MERDEKA !

auww , favourite picture :)

we with arina hottie :)

take note : selamat hari merdeka yg ke-53 ! and to 3 cekal , bravo bravoo :)





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment