one day in masjid ikhwaniahh :)


heyyyooooooooo :)
buat first time dalam hidup aku , aku belajar kat masjidd
auww , tenang je rasaaa
camni cite dyee ,

one upon a timeeeee , cewahhh HAHA
hari sabtu hari tu aku terawih ngan ean kat masjid ikhw
aniahhhh
then , makcik2 tu cakap esok ada ceramah agamaa kat masjid
aku ngan ean plan nak datangg coz kat umah aku bukan buat apa punn
so , pagi tu dalam kul 10 ktorang g la masjiddd

dengan baju kurungnya , hahahaa
tak pasal2 jadi perempuan melayu terakhirr , hahaha ^__________^
ktorang bawak buku sekali coz nak belajar kat sanaaa

first ktorang dengar ceramahhh
bole tahan la jugakk , heeeeee
but ustaz tu loghat dye , perghhhhh

seyes , aku susahhh sikit nak fahammmm
ceramah habis dalam kul 11 pagii

lepas da salam ngan sume makcik2 kat situ , ktorang pun blaa
duk kat luar masjid tu then studyyyyyyyyyyy , heeee
belajar belajarr sambil tu sembangg ngan eann
sambil tu jugak msg ngan amar , auwww HAHA~
tak lamaa lepas tuhhhh
ktorang dengar someone ngah mengajii
perghhhhh , mcm bestt jehhhh !
act , aku pun da lamaa tak mengaji doeee

kadang-kadang jehhhhh
so, aku ngan ean skip jap belajarrr
amik air sembahyang sumee then ngajii
da habis ngaji sume , fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
seyes , tenang gila hati akuuu :))

part nihh paling best !
amar cakap abg dye yg first jadi imam
wahhhh , gilaaa besttt !
so , aku ngan ean solat zohor berjemaah berimamkan abg amar HUHU
pastu sambung balik belajarr , hee

dalam kul 4.20 camtuhhh
aku ngan eann da bosan dahhhh

so , ktorang jalan2 jap kat bazarr
then masuk masjid balik coz da nak solat asarr
lepas solat asar berjemaah , aku ngan eann pun balikkk
dalam kul 5 lebih la kott
bila dikira2 balik an
dalam 7 jam aku ngan ean duk dalam masjid
i can't forget what happened in this dayyyyy , seyes BEST gilaa >.<



take note : sory gamba sikit ! kebanyakkan kat fb , hee :)

xoxo
JANNAH :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment