SCHOOL ! DUHHHHH =.=


i'm very HAPPY with my life noww :)


as usual , hari ni aku g skolahh
hee , then sampai2 je aku tgk asal sunyi semacam jeh ek?
mana g budak form 3 ? kawan2 pengawas aku yg lain pun menghilang
so dengan muka jujur yg tak tahu apa2
aku g la kat perhimpunan then tgk dorang sume ngah siap sedia untuk baca yasin
tapi budak form 3 takde punn
yg ada just perempuan tu pun skit bhai !
then aku tanya kak mira . .
kak mira ckp ada solat hajat kat surau ,
hee , tu la pasal ! tak datang skolah smalam apsal ?
bhahaha , then aku pun duk jela kat situ coz tak bole _________
haha , faham2 jelahhh ye ^____________^
then kak mira ckp kat aku , tak bole ke ?
hee , a'ahh . hahaaa -jujur je aku-
kalau mcm tu g la tolong kak fatin kemas bilik pengawass
haha , dengan hati yg tulus suci murni aku pun pegi la kat bilik pengawas
tolong apa yg patut , then hias2 bilik tu sampai da mcm cite "blue's clues" dahh
haha , polka dot sana sini . kak fatin punya idea gilaa la nihh
haha , then tetiba faez menjelma -sje nak jelezkan hazlin-
haiyoo , aku da la ada masalah ngan mamat nihh
coz dye perli aku kat fb segalaa , haha
tapi skarang da okayy kott , heeeee
pastu kak fatin and kak faizah da nak blahh coz ada subjek math
aiyoo , takkan aku ngan faez je tinggal ? haha
nasib baik zakwan menyebokk , sekurang2 nya takde la aku rasa janggal :DD
perghhhhh ! penat kott , pastu plak aku kena mop segala kat bilik tuhh
haha , sampai rehat pla tuhh !
bila time rehat jeh aku terus blaaa coz lapar la plak ! heee
makan jap ngan nik kat kantin , pastu bla g kat tempat bertugas , haha
otw tu aku terserempak plak ngan aina and ean
dorang terkejut tgk aku dengan beg segala coz nampak mcm datang lewatt , haha

aina&ean : wehhh , kau datang lambat ke ?
aku : kepala otak kau ! aku g kemas bilik pengawas la tadii
aina : haha , kau tau ustazah da tanda nama kau coz ingatkan kau tak hadirr
aku : ustazah ada tanya pape tak ? hee
aina : ustazah tanya kenapa kau tak datang . aku ckp kau sengugaaat , ngehee
aku : siottt kau ! smalam aku senggugut la bukan senguggat !

haishhhhh , tau la aku selalu tak datang hari khamis
nak perli2 gua plakkk , haha
pastu ikut dorang plak g koperasi sume and tgk2 jap da kul 10.10
alamatnya aku tak bertugas , haha then terus g naik kelassss
naik kelas jeh semua org terkejut tgk aku
haha , aphal korang nih ? usha hot semacam jehh
dorang ingatkan aku tak datang , haha
padahal aku datang just masuk lambat jehhh , huhu
safwan la tak bole blaaaa
pandang aku mcm nampak hantu jehhh , bhahaha
then belajarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -bosan-
___________________________________________

yeahhhhhhhhhhh ! balik skolahhhh
hati berkobar nak balik cepat coz A balik hari nihhhh . ngeheee
sebelum balik aku,ean and aina lepak makan kat kedai mamak japp
makan sambil sembang2 , huhu BEST !
yg meng-spoilkan mood aku bila si s***** laluu
perghhhhhhh ! mamat ni buat mata aku sakit jehhhh
nasib baik kau cepat blaaa kalau tak da mmg kena sepak penendang aku dahh :PP
lepas makan terus balik , huhu
baik plak pakcik bas tu masuk baidurii
hee , tak payah la susah2 aku nak jalan plak an ?
sampai rumah terus on9 , bhahahhaahah
so , that's all for todayyy
toodless
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

xoxoxo
JANNAH :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment