BFF ♥


hug and kisses :)


do you know what ? friends are everything for me
i'm nobody when they are not besides me

todayy , i want to introduce my best friends for u guyss , hee
for my friends , lepas baca niee . . .

jangan sengih ! tutup mulut and buat mcm biasaa
wakakakaka , sbb aku tau nanti korang mesti pertikaikan apa yg aku cakap
but that is my opinion okayy

okayyy , can we start form my BFFFFFFFFFF ?
so , here it is :)


AAINA TASHA BTE NASARUDIN

we call her : aaina
16.11.1995
intelligent student in my class
third youngest in my group ! haha
suka panggil aku orang tua sbb aku lahir bulan 3
so , kau nak baget kau muda sangat lah ? haha
kuat touchingg , sampai aku da malas na
k pujukk
tapi tak lama lepas tu , ktorang da baik
dahh
i admit , dye agak chubby
sbb tu ramai yg kutuk2 dye kat dalam kelas
btw , spe2 yg cari pasal ngan dye . .
u have to face to face with me first !
don't you think , fat people can you damned l
ike a rubbishh
i understand her feeling because when i am standart 6-14
i also like her
, chubby !
FB : Aaina Tasha


SITI NUR RAIHAN BTE ZAINAL NAZRI

we call her : ean
25.12.1995
second youngest in my group !
damn CUTEEE and have a nice eyess

auww , jelez jelez !
start kenal dye since form 1 but mula rapat time form 2
seorang yg happy go luckyy
also intelligent student in my class
selalu diconfiuskan oleh ex-nyaaaa
aku pun tak faham kena
paaa -.-"
selalu bercerita dengan aku pasal masalah dye ngan ____
weh , aku nak kau lupakan lelaki tak guna tuu
and start looking for a new guys ok
e ! :)
FB : Siti Nur Raihan



NUR NAJIHAH BTE RAZALI


we call her : jiee
18.2.1995

act , dye ada masalah sendiri but aku malas nak cer :)
she is emo girl ! auwww
aku pun suka emo2 niee but dye yg palingg emoo
intelligent student and wanna get staight A in PEE-EMM-RAWRR !
suka back up aku bila aku ngah gad
uh
especially time aku gaduh ngan ______ :)

cantik , comel and cun
penolong ketua kelas kat kelas 3 cekal
seorang yg straight to the point

berani2 lah cari pasal ngan dye kalau tak nak kena humban or kena bad things
selalunya aku la yg support , wakakaka
FB : Nur Najihah Razali

MUHAMMAD SABRI ♥

we call her : sab / arie
11.12.1995

pelajar terpandai dalam kelas aku
have a big change to get 8 A
selalu tolong aku dalam pelajaran especially MATH !
ada bakat menjadi pelakon ! haha
merupakan PRS kat sekolah and menyadang jawatan penolong pengerusi
HANDSOME BOY !
lain daripada yg lain coz segelintir lelaki kat sekolah aku hampehh :)
selalu risau pasal kawan2 dye bila exam nak dekat
tu yg selalu buat aku terharu :')

gila kamera mcm aku , haha
gila-gila mcm aku !
senang cite , dye lain daripada lel
aki2 yg lainn
and sbb tu aku senang berkawan ngan dyeee ^0^
FB : Muhammad Sabri

SAFWAN SUFI MOHMAD HATA

we call her : saf / wan
12.2.1995

i call him abang because he is older than me
but not always because it can make me muntah hijau , wakakakaka
suka cari pasal ngan aainaa
aku pun tak tau la kenapaa :)
dye berbeza ngan ktorang coz perangai tak gila-gila
kadang2 je dye gilaaa
kadang2 dye serious , auww TAKUT
!
ketua kelas 3 cekal
gila korea , hahaha
he is also the tallest guy in my class , haha
FB : Safwan Sufi


KHAIRUL ZAKIRIN

we call his : KZ / k-zack
7.3.1995
perangai agak childish
!
aku tak percaya yg dye nie abang aku , wakakaka
dulu dikenali
ngan kz gaga but sekarang pun lady gaga cam sial
so , dye da berhenti , hahaa
budak comeeeeeel !
BFF kepada sabri , heeeee
kenal since form 2 and sampai sekarang
gila kamera and ada bakat mencari pengacara ! haha
FB : Khairul Zakirin


take note : hope kita dapat keputusan yg bagus dalam PMR ! and , mesti tahun depan kita da tak rapat kan ?
coz tahun depan sume berpecah . pindah skolah lah , masuk asrama lahh . harap hubungan kita berkekalan sampai kita dewasa , cewahhh . btw , aku sayang korang wehh ! korang la kawan aku dunia akhirat :)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

1 comment: