embarrassing moments -.-"


wanna scream like this ! mesti hodoh gila babi an ? bhahahahaha XD

tajuk pun da agak hot je kan ? haha , act cite dye macam nih...

al-kisah maka tersebut la kisahhh ... wakakaka
mak aku and adek2 aku yg dua orang tu da chow balik kampung semalam
so tinggal aku , kakak aku and ayah aku jea ! HAHA gila best (!)
then , petang tadi ayah aku da nak g keje
erm , dalam kul 8.15 macam tuh la kott
lepas ayah aku da bla aku pun buat la apa yang patut
aku tak tau nape aku rajin sangat time tuhh
nak tau aku buat apa ? hahahaha
aku sapu sampah , aku lap bingkai2 gamba , aku kemas dapur and sume2 tu lah (!)
lepas da selesai sume , aku sembur pewangi rumah banyak2 sampai pening kepala otak aku
kakak aku pun blur tgk aku rajin sangat hari nie , wakakakaka
pastu tetiba ada orang call , then kakak aku yang angkat
kakak aku cakap ada saudara ayah aku datang
dah ada kat depan rumah pun (!)
OMGOSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH -.-"
aku ngan kakak aku jea tinggal kat umah , so howw ?
pape pun , kakak aku jemput dorang masuk dulu
pastu tetiba ayah aku call , tanya pasal air da masak blum ?
btw , masa tu aku ngah masak air . hahahaha
okay , continued story......
aku cakap ngan ayah aku yang saudara dye datang
then , ayah aku cakap "okayy . kejap g ayah balik"
aku ngan kakak aku da gelabah kat dapur
buat air sume *air sirap jea , wakakakaka
mana tak gelabah , kat umah takde makanan kott
lain la kalau mak aku ada an ?
boleh la masak apa yang patut , erghhh ! gelabahhh -.-"
tak sampai berapa minit ayah aku da sampai umahh *bapak cepat jeh
haiyoo , selamat !! tension aku kott
aku mana la pandai layan tetamu , heeeeeeeee
selalunya mak aku yg layann , aku plak buat air je . dahh ! gitu jeh
ni bila mak aku takde , susahh hidup aku (!) -.-"
aku panggil ayah aku jap coz nak suh beli something tuk tetamu
pastu ayah aku kuar jap then datang balik selepas beberapa saat *cepat kan kan ?
der , rupanya tadi ayah aku g kedai mamak sbb tu cepat bebenor balik umahh
perghhh , ayah aku bawak balik roti nan plak tuh . hahaha
aku ngan kakak aku cepat2 hidangkan roti nan tuh
and sume siap (!) yeahhhhhhhh
lepas tu bual2 jap ngan dorang .
cehhhhhhhh (!) da macam orang tua da aku ngan kakak aku nih
sorry , kami tak biasa eh ehhh ehh :)
ni la first time aku merasa layan tetamu tanpa mak aku ! *wa nak bangga skit boleh ? haha
sembang punya sembang , makan punya makann
dalam kul 8.25 malam dorang da nak balik
ayah aku pun g keje balik , hahahaha
lepas tutup jea pintu , first perkataan aku sebutt
FUHHHHHHHHH ! leganyaaaaaa , hahahahaha
semuanya da selesai , pastu kemas2 sume meja
then , relaks ! tgk cite kat astro ria and cite Mr Bean's holidayy
sampai tergolek-golek aku gelak , hahaha
btw , this is new experience for me (!)
lepas ni boleh la kawin coz da belajar cara2 melayan tetamu *cewahh , gatal plak wa :P
sebelum aku merapu dengan lebih jauh , baik wa chow
sbb mak cik liyana and abg safwan da menunggu
act , aku nak start merapu2 lagi ngan dorang , wakakaka
so , CHOW bebeyyyyy !

to safwan and liyana : der , sekarang kepala wa sakit sbb melayan perangai gila korang (!) teruskanlah strategi nak psiko aku . bhahahahaha ^_________^


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment