BE STRONG SIS :')


me , arwah aslam and bro aidil
hangout terakhir . semoga kau aman kat sana aslam :')

we always remember you !


okay , act aku selalu jugak usha blog sis Anis nihh . and dye selalu cerita pasal ex dyee . sumpah aku pun ikut touch sekali . and baru2 ni , dye post entry tentang ex dye accidentt . aku pun macam , auww . so saddd (!) tetiba aku teringat tentang arwahh aslam :'( dye pun accident jugakkk . only god know my feel when my sis call me that he already pass away . aku da anggap dye macam abang aku dahh evenn act dye tu kawan kakak aku . maybe ktorang da selalu hangout sama2 and sebab tu ktorang rapat :'( sekarang ni asyik tergiang-giang jea perbualan antara aku dengan dyee . aku pun tak tau kenapa aku pantang dengar orang accident . lebih2 kemalangan motor . then aku mesti teringatkan arwah aslam . sumpah aku macam traumaa . i'm also sympathize about you ex sis . semoga dye cepat sembuhh :')

TKE NOTE : guys , korang doakan dye jugak ehh TQ :')


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

1 comment:

  1. semoga roh nya dicucuri rahmat... Sedih nya dgr.. kalu lar my bestfwen jd mcm tue.. tak tergambar perasaan nie.. huhuuhhu..
    Al-Fatihah..

    ReplyDelete