hangout with my friends yeahh (!)



as you know , PMR da habis . so , kalau aku datang sekolah pun buat menyemak diri je kat sekolah tu , kan kan ? wakakaka aku decide seminggu ni aku malas nak g sekolah , haha . bagus kan aku ? :DD

14.10.2010 , khamis 
 
then semalam ktorang hangout . elehh , macam biasalah , dengan kawan2 doe . nak harap keluar dengan boyfriee jangan harap la an . dye pun duk hostel , hahaha then rancang punya rancang ktorang decide nak keluar pukul 11 pagi . so , aku bangun pukul 9 pagi . bangun2 jea on9 , LOL tetiba safwan msg , dye kata dye takde transport nak datang umah aku . pastu dye kata kalau dye datang awal dye nak duduk rumah spe . aiyoo --" masalah masalah . mak bapak aku plak ada kat rumah . segan la kot coz dye lelaki kalau macam aina dengan ean tu takpelahh , haha

aku biar jea msg dye , haha bapak kejam je aku (!) dalam pukul 9 lebih aku off computer then turun coz nak sarapan . baru jea aku nak makan tetiba mak aku cakap dorang da datang . walawehh , bapak awal jea (!) aku pun belum mandi plus dengan aku pakai seluar pendeknya . adoyaii --" berlari la aku kat bilik nak tukar seluar sume , haha then ajak dorang masuk . nasib baik mak aku tak kecoh , haha aku call ean suh cepat . kalau da siap terus datang umah aku . sementara tunggu ean aku breakfast dulu . lepas da makan aku g mandi , haha dorang suka datang umah aku time aku tak mandi lagi . sabar je la aku ann --"

lepas da siap aku turun bawah then dalam masa yang sama ean pun da sampai kat rumah aku . pastu ktorang blah , haha tunggu bas kat simpang baiduri . boleh plak jumpa babi kat situ , LOL babi spe entah merayap2 kat situ . eeee , bapak geli je siakk (!) bas da sampai jea ktorang terus naik . then sampailah TS , wakakaka bosan aku melihat bangunan tu , haihh --" then mulalah mencari baju untuk jamuan pengawas aku ahad nie . excited plak aku (!) huhu lepas da beli barang2 aku , ktorang g makan . time for lunch bebeyy (!) ktorang makan kat marrybrown , auww . first time aku makan kat situ . ermm , okay la jugak then harga dye berpatutan . haha tak pasal2 aku jadi promoter , :PP

lepas da makan jea ktorang just jalan-jalan kat situ , haha tengah ktorang nak duduk jap an , tetiba jea ada dua orang amoi nie tegur aku . aku pun macam , ekk aphal nie . haha tak pernah2 aku kena tegur dengan amoi . haha

amoi : u boleh tak jadi i punya model makeup ? (cakap dalam loghat cina , LOL)
aku : huh ? model ? --" BLUR SEKEJAP , LOl
amoi : yeahh , u ada masa tak ?
aku : ada kott , wehh kita ada masa ke tak nie ?
tetiba aku macam orang bodoh g tanya kawan2 aku , macam bangang . haha
dorang : ada kott
amoi : okay , saya nak dua orang . kamu pun sama eh (sambil tunjuk kat ean)
ean : okayy , BLUR MACAM AKU JUGAK (!)


nasib baik time tu baru pukul 2 . aku da lah tak cari kasut lagi nie , haiyoo --" so , ktorang ikut g studio makeup dorang . alah , kat TS jugak doe . tapi tingkat berapa entah , hee duduk jap kat sana then amoi tu panggil aku . aku duduk kat kerusi dye tuh menghadap cermin yang besar gila nak mampus (!) haha , best wooo (!) aku da macam model yang betul2 jea . keadaan tu da macam ada fashion show jea . as you guys know , aku nak jadi fashion designer . so , keadaan macam ni la yang menjadi idaman aku , wah wahh wahh . poyo je ayatt (!) haha ramai jugak yang kena tarik macam aku but aku dengan kawan2 aku jea melayu . yang lain sume cina , haha teringat plak aku kat cerita american's next top of model , yawww (!) gila gempak doee :DD

pastu dye makeup aku . bukan calang-calang makeup okayyyy ? maybe makeup untuk fashion showw . der , i know lah . aku suka tengok fashion show , haha mula2 aku tengok , eeee aku da macam burung kakak tua da doe , haha si safwan dengan aina tak habis2 gelakkan aku . amoi tu plak lama gila makup . sekejap2 dye g kat sifu dye nak tengok cara2 makeup , haha aku plak tak habis2 tengok ean . dye kat sebelah aku jeaa . aku macam tak percaya jea , haha kesian aina dengan safwan , penat dorang tunggu , haha aku dengan kawan aku jea tinggal . budak2 yang kena tarik macam aku sume da blah . haha kejap jea dorang , time aku jea lamaa

dalam pukul 6 macam tu baru habis . first word that i say is , "woahhhhhh (!) awesome" . lawa bodoh dye make up . sumpah aku yang hodoh ni pun boleh jadi cantik . hahahaha and first time aku pakai bulu mata palsu , adoyai , gila berat wehh (!) macam mana la rozita che wan boleh pakai bulu mata yang tebal2 tu ek ? mata aku yang sedia ada sepet bertambah-tambah sepett . haha pastu , amoi tu ajak aku g kat tangga . nak tangkap gamba , aku pun tak tau untuk apa . haha aku just ikut arahan . dye suruh aku pandang tepi , aku pun pandang . haha sengal (!) btw , time tu ean tak siap makeup lagi , haha lamaaa doe . pastu dye suruh aku g kat tepi pintu . adoi , pose plak kat situ , haha

lepas da captured gamba segala , dorang suruh aku duduk coz nak tanggalkan makeup . haha gila ke aku nak balik dalam keadaan macam tuh ? ada jugak orang yang mati sakit jantung , LOL lama la jugak nak tanggalkan makeup tuh . da nak pukul 6.30 baru habis . ean pun da habis tangkap gamba . tanggalkan makeup sume then ktorang siap2 . buang apa yang patut , haha eh ehh , yang tak boleh tinggal of coz ar tangkap gamba dengan amoi2 tuh . hee

to amoi : thank you coz makeupkan ktorang (!) i really2 love it . gud luck on your carrier :)

merasa jugak lah ktorang jadi model , hee . lepas tu ktorang g sungei wang coz aku nak cari kasut , haha perghh (!) penat kot . sampai ke malam baru ktorang balik . masa dalam bas sume senyap . dah penat gila2 (!) sampai rumah jea aku terus tido , hahaha
THE BEST DAY EVER ^^


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment