SATURDAYY


mak cik bedah : saya pun rock tahu (!) JYEAHH :DD

wuaaa , kenapa hari sabtu pun kena sekolah ? grrrr , sengal jeaaa --" act hari ni sekolah ganti but cikgu jadikan hari ni hari koko . bhahahaha macam yang korang tau , hari ni aku and the geng perform an . haihh , cuak pulak dahh --"

hari ni aku bangun pukul 5.30 pagi . huhu awal kan kan ? grr , tu pun sebab tak boleh tidur disebabkan terlalu cuakk tahap cipan , JYEAHH (!) mandi and then siap2 sumeee . sempat plak aku on9 pagi2 buta , LOL 2 orang jea on9 , bhahahaha . dalam pukul 6.30 aku da blah . as usual parking motor kat 7E pastu jalan kaki sampai sekolahh . baru jeaa aku nak masuk sekolahh an , tetiba ean panggil aku . perghh (!) da lah jauh ann , kuat jugak suara budak nie . so , aku just lambai jelah coz ingatkan dye nak tegur je ke apa ann . last2 dye kata , tunggu kat situ japp . aku dengan jujur tunggu la dye turun . pstu dye kata , jom g umah aina amek topeng . perghhh (!) wa baru sampai da nak patah balik amek topeng plakk . aku tanya kat ean , spe yang tak bawak topeng . dye kata nabilah . haihh , anak ismail niee . nasib baik kau comel kalau tak jangan harap aku nak amik topeng tu tau tauu , huhu

so , ktorang g la 7E . then menuju ke rumah aina . aina ni pun satu ngek g bawak topeng tu balik rumah buat apa . haiyoo --" da amik topenh ktorang terus bla patah balik g kat sekolah . kali ni aku letak motor aku kat dlaam sekolahh . malas aku nak jalan kaki , penat tau tak penat ? huhu pastu aku tengok si SRK and alip da blaa . aikk ? takkan da nak blahh ? dorang cakap yg alip PUN terlupa bawak topengg . haih , mamat niee . nak je aku kawinkan dengna is nabilah . laki bini sama jea , wakakaka opss (!) jangan marah ye nabilah :) then practise jap kat gelanggang basket ball . okayy , semua da perfect . pastu blah g perhimpunan and siap dapat roti ngan air lagi . wakakaka pastu blah g surau tukar baju . tema yang sama , hitam putihh . tapi yang lainnya kali ni ktorang pakai topeng . haha alala , phantom the opera gituu . poyo poyoo , haha :DD lepas habis perform tangkap gamba jap . pastu blaa . balik awal plak tuh , . ermm , dalam pukul 11.30 camtuhh la kott

act hari ni aku dengan ean da rancang nak g central market coz nak tengok baju kelas yg ktorang tempahh . so , lepas habis ekolah aku terus balik rumah coz nak hantar motor . and then tunggu ean kat simpang baiduri pastu blaa . kejap g g sanaa . just nak confirm design bajuu . seronok la budak2 cekal , ann ? bhahaha tak sah kalau aku keluar tapi tak melencong kat mana2 . hehe lepas g CM ea ajak aku g TS . saje nak jalan-jalann . pakai baju da lah sakai doee , act aku dengan ean pakai baju sukan . wakakakaka orang lain sume dressup hot jea sampai jea kat ktorang sakai . LOL tak pe ahh , nak buat macam mana ann . ktorang an budak2 ajin pergi sekolahh . haha

da lah ramai manusia2 kat dalam shopping complex tuhh . macam2 manusia aku jumpaaaa . yang baget emo pun ada doee . baju berambu ramba mengalahkan nak pergi hallowen , bhahahaha aku dengan ean apa lagi sambil jalan ktorang comment cara dorang dreeup . bhahaha ada yang over ada yang simplee . yeahh (!) and sambil jalan ktorang minum slurpeee . auww , rinduu (!) mana taknya time PMR kena berpantang minum air slurpee pekejadah tuhh :) time ni la aku nak melepaskan giann , wakaka dalam pukul 3 ktorang da blahh . haihh , hujan plakk . time kat luar tu hujan renyai-renyai lagi . sampai jea kat laluan nak g kat bus stop hujan gila lebat nak mampuss . aku dengan ean pelik coz takde pun pondon bus top tu ann ? haihh , ingatkan nak berteduh kat situu . macam shitt jeaa --"

belum sampai kat tempat tu ktorang da basah lencunn . dengan sejuk gilaa lagi , perghh (!) malang gilaa nasib doee . so , terpaksalah berteduh kat kedai pakcik sorang nihh . da lah ramai2 berhimpitt . aku tak habis2 gelak , baju da memang lencun habiss . hahaha nasib baik bas sampai awal . naik bas terus g tempat duduk belakang . main duduk jea even da basah lencunn . peduli apa aku ann ? yang anginnya da lencun tu boleh plak aircond bas tu sejuk tahap gamab . menggigil la aku dengan ean kat belakang bas tuhh , haihhh --" tangan da pucat ah , bibir ean pun samaaa . mampus kena serang demam . tapi alhamdulillah tak kena punn . hehee

sampai rumah jea terus makan then mandi . pastu tidurr . wakakakaka

3 Cekal Rock (!)
2 dari kiri tu la khalida , my sifu . kpop fans (!)
we are cute right ? bhahaha
hantu phantom . can you guys fine me ? LOL
coed school BGOC :)
jie , senyumanmu menawan :)

nak tengok persembahan kami ?
click thiss
BGOC ♥

TAKE NOTE : CEKAL ROCK (!) JYEAHH :)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment