STUDY LIKE HELL (!)



HELLO MY FOLLOWER AND ALSO WEIRDO PEOPLE (!) LOL

hari ni sekali lagi aku study group dengan kawan-kawan aku . HELLO (!) tak payah heran okayy . ktorangkan BUDAK PMR for this yearr . so , pagi petang siang malam la aku kena study , haha act aku tak kesahh . aku nak jugak dapat result yg baik , hee so , lokasi pada hari ni ialah di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BANDAR DAMAI PERDANA . yeahh , seboleh-boleh nak mention nama sekolah . lantak lah , sekolah aku tak famous macam sekolah methodist and sekolah convent . hahaha dalam pukul 10 pagi aku,ean,KZ da blah menuju ke sekolah yang teramat-amat kami sayang tuh , haha then tunggu aina kat ayamas jap pastu terus blah g sekolah

pastu , apa lagi . study la beb
belajar MATH (!)
bapak cuak jea exam math paper 1 and 2 hari isnin ni --"
da lah aku lemah MATH , GRRRRRR (!)

lepas da belajar , sume rasa lapar yg teramat gaban . so , ktorang decide nak g makan kat ayamas , heeee . aku tak makan pun act , diet bhai (!) haha nonsense --" then sempat plak sembang2 then captured2 gamba . LOL tajuk yg selalu ktorang bincangkan of coz aktiviti lepas PMR . haha pastu tetiba aina cadangkan sesuatu yg agak gila . dye cakap ...

aina : wehh , jom g leisure (!)
safwan : jom jom jom
KZ : owhh , okay okay okay
ean , aku : haha , jom jom
sabri : hee , JOMMMMMMMMM (!)

so , ktorang pun blah . naik bas SJ yg uzur gila babi tuh , haha habis satu bas tu dengar gelak2 ktorang jea . LOL sampai je kat leisure ktorang just jalan-jalan cuci mata jea . tengokcd kat speedmart then beli popcorn kat cinema even ktorang tak tgk movie pun , siot jeaa --" pastu g popular tgk majalah luar negara , cewahhh (!) aku apa lagi just tgk majalah yg ada cerita pasal JB je leh , hee

dalam pukul 3 ktorang da nak balik . tunggu bas , bapak lama jea babunnnn . haihh , yg dorang2 plak da start buat kerja gila . ada ke patut dorang cakap sorang2 kat handphone evenn takde orang yg call pun . pastu main past2 plak . haiyoo --" kesian kawan2 aku da mental . makcik kat sebelh da usha panas je ann . aku malas nak masuk campur . haha coz tgh marah dengan "someone" , hehe

dalam pukul 4 baru bas sampai , haiyyo --" kesian sabri nanti kena bebel dengan mak dye , haha pastu dalam bas plak aku da join dorang buat kerja bodoh . kerja apa ? dirahsiakan , LOL haha , kantoi kalau "dye" baca apa yg aku tulis nih , haha pastu gelak2 dalam bas . haihh , makcik2 kat dalam bas tu usha slack jeaa . biasa la makcik , jiwa remaja mmg macam nih , hee pastu sampai je baiduri ada "someone" ni naik bas yg sama dengan aku . adoyai , bapak malu jea doe . act aku malas nak cerita apa pasal dye . cukup la korang tau yg dye ni CUTE MIUT , haha mmapus kalau dye baca blog aku --"

haihh , pastu an boleh plak dye duduk dekat2 dengan aku --" yg safwan plak gila jahat . ada ke patut dye ajak sabri duduk sebelah dye . nak tahu sebab apa ? sebab bila sabri duduk dengan safwan so tinggal la aku dengan "mamat" tuh (!) haihh , safwann . sabar jelah aku --" sampai kat flat polis , ean and KZ turun . so , tinggal aku,sabri and safwan . sampai plak kat perumahan aku , aku pun turun , hee . baget ayu jea depan dye --" mampus aku kalau amar baca , haha nanti i terang kat u eh ehh :)

pastu terpaksalah jalan kaki sampailah kat rumah , erghh (!) penat penat . ni la dugaan bagi pelajar PMR . nak pandai punya pasal kena lah hari2 study . bagi aku , aku tak boleh study kat rumah . so , aku kena la cari tempat yg strategik macam KFC angsana,ayamas kat DP and kat sekolah . kalau nak jumpa aku , korang boleh la datang kat tempat2 tersebut , hahaha . macam boleh je an ? k lah , aku nak makan . lapar aku coz dari pagi tadi aku tak makan , hehe CHOWWWW (!)










thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment