TAKE A DEEP BREATH



heyyoo seriously aku cuak gila nak mampus coz pmr da nak dekat only . 2 days left (!) aku rasa macam nak menjerit sampai bergegar dunia nih aku mengaku aku malas nak belajar cuma seminggu ni aku memang paksa diri aku untuk belajar . kadang-kadang s-e-t-a-n ni ada jugak menghasut aku . insya-Allah aku boleh buat yg terbaik wish me luck okay ? btw , i want to say thank you for my friends coz help me when i'm trouble . teach me some subject especially aaina and sabri . thank you soooo much beb ! dayana pun sama . thanks wehh :)

2.10.2010
LAST MINUTED PREPARATION (!)

today we have study group at school . study pasal subjek science *subjek yg paling aku benci , erghh (!) dapatlah jugak soalan2 ramalan yg bakal keluar . aku harap aku dapat buat yg terbaik untuk subjek sc *aminn ramai kot yg datang antaranyaa aku,aina,sabri,kz,safwan,syafiqah,nabilah,dayana,amirah K,acap,edin,SRK,indera,syahmi and huzaifah . ramai kan kan ? hehehehe dalam pukul 11 pagi ktorang da chow . coz masing da lapar , hahaha . tulah nak cepat sangat sampai tak sempat nak breakfast kat rumah :') . habis satu kedai mamak tu bising ngan ktorang . geng2 budak lelaki da blah da coz ada tuisyen . tinggal sabri and kz jehh , hahaha . then makan2 g pustaka rakyat sume . photostat kertas2 sebagai latihan kat rumah *cewahh ayat , haha . dalam kul 12 lebih ktorang da gerak balik rumah masing2

1.10.2010
MAJLIS RESTU ILMU

satu hari ktorang tak belajar (!) haha sampai2 sekolah jea ktorang kena duduk kat dewan . then ktorang kena kemas dewan (kelas act) tuk amik exam . ya allah , aku memang bersin memanjang coz kelas punyalah kotor nak mampus . aku da lahh selsema time tu , eeee cam sial jeh (!) . mana taknya kelas budak form 4 yg bawahh2 . manalah dorang pernah kemas kelas , bhahahaha . susun2 meja,lap tingkap,bersihkan meja . erghhhh , penat penattttt -.-" . nak tau angka giliran aku ? wakakaka . BD133K103 , heeeeeeeeee *bangga2 jeh doe , haha. seriously tempat aku gila depan nak mampus . kelas yg kedua kott , hahahahahaha
. lepas da siap2 kemas ktorang g turun bawah coz waktu rehat . aku tak tau kenapa,mana aku pergi mesti aku nampak muka tutttt tuttt . bapak menyampah je doeee , eeeee . hahaha . lantak dyelahh , dye nak hidup jugak kan ? maybe kebetulan jeh kott :) . lepas da makan ktorang g dewan balik . ada majlis restu ilmu . perghhh time nak salam cikgu memang meleleh air mata aku . sedih bhai (!) mula2 kelas 3A,3B then turn kelas aku plak . first , salam MR.Manian then Datin Norliza,Pn.Wardahh . pasti ktorang minum air zamzam kott ,then dapat kismis *auww,suka suka. then baru salam cikgu2 yg telah mengajar ktorang time form 1,2 and form 3 . air mata memang meleleh memanjang , tu tak payah cakap lahh an haha . lebih2 lagi time salam teacher Izmun , auwwww teacher pun nangis samaa :'( . pastu aku salam cikgu Maznah . aku banyak k-u-t-u-k *at least aku mengaku okay ? :) cikgu ni coz ajar math ntah pape . tapi insya-Allah aku akan buat yg terbaik dalam math , sorry for everything teacher :'( . pastu salam ustazah Radadatuladawiyah . time ni pun aku da nak nangis coz budak2 kelas 2 cekal 2009 banyak buat salah ngan ustazah Radadatul . sampai buat ustazah nangis coz tak tahan ngan ktorang . hari2 gaduh , eeee tak sanggup aku nak ingat time aku form 2 . teruk yg amat (!) eeee -.-"

USTAZAH (!) ktorang mintak maaf sangat2 , ktorang sayang utazah coz banyak sabar ngan kerenah budak2 ktorang nih . thanks ajar ktorang dengan baik .

btw,kenangan yg lama lah yg telah membuatkan ktorang menjadi semakin matured . yeahh , i admit it . sekarang ktorang semakin matured . bhahahahaha okay,sambung citee . lepas da salam cikgu , aku ngan geng aku g amik slip peperiksaan . yg tak boleh blahnya,bila nu'man amik slip then dye pun kata "yeahh,aku dapat 8A (!)" bahahaha , bapak gedik jeaaa . but mmg nampak macam nak amik result . aku cakap dalam hati , alangkah bagusnya sekarang ni memang time nak amik result . aku tak sanggup nak menghadapi PMR -.-" haha act , guru kelas ktorang ustazah Syafini tak datang coz ada hal . so,cikgu Rudzidah yg ganti . time cikgu panggil nama aku . aku salam cikgu,aku cakap ngan cikgu supaya doakan aku dapat A dalam sejarah . hug cikgu jap . ya Allah aku rasa macam nak nangis coz cikgu Rudzidah banyak tolong ktorang . selalu bagi latihan supaya sejarah ktorang dapat A . TERIMA KASIH CIKGU ! :') lepas da amik slip,cikgu da benarkan ktorang balik but budak2 kelas aku tak balik pun . ktorang stay kejap coz nak mintak maaf antara satu sama lain . ktorang hug sama2 . satu hari ni memang hari sedih and hari peluk sedunia . semua orang mintak maaf then peluk . baru aku sedar yg ktorang sayang antara satu sama lain . serious,aku rasa terharu gilaaaa2 (!) aku peluk wanie,hazlin,arina then mintak maaf ngan dorang . nangis sama2 auwww , terharu aku :') pastu peluk ean,jie,aina,mira K,kecik,syafiqah .say sorry kalau ada tersakitkan hati,terkutuk ke apa . sedih bhai . pastu aku peluk amirah yasmin and dayana . semua lah aku peluk then say sorry . aku rasa bahagia sangat coz ada kawan yg macam nie . ktorang da macam satu keluargaa . yg paling penting...

aku mintak maaf ngan SRK (amirul asyraf)

sorry weh kalau dulu aku selalu kutuk kau . sekarang aku da boleh terima kenyataan pasal hubungan kau ngan ______ . and now , i can accept you as my friend :)

then aku mintak maaf ngan acap (asyraf redzuan)

bro,sorry kalau aku selalu kutuk kau ke apa . but aku ada sebab coz aku nak pertahankan bff aku . and terpulanglah kau nak maafkan ke tak :)

lepas da mintak maaf ngan semua orang . lega gila hati aku . pastu,jalan sama2 ngan dorang pastu balik :)

30.9.2010
SOLAT HAJAT

dalam pukul 6.30 aku da blahh . msg mekja sume coz tak takut sampai2 sana jea aku sorang2 . haha tak ke nyaya ? hahaha then sampai2 je aku parking motor . perghhh (!) aku sorang jea perempuan , semua lelaki . dorang plak usha aku macam aku ni alien jea doh , bhahaha tak pernah nampak perempuan bawak motor ke ? haha biasalah aku kan rockkk (!) derr , bapak baget aku . maybe sbb aku pakai baju kurung kott . hahaa pastu aku g daftar nama and sambil2 tu aku tunggu aina . bapak gila lama je budak nie . last2 ustazah halau plak ktorang g suruh masuk surau . haha malu bhai . then amik wuduk sume . bapak susah jea coz time tu aku pakai selendang . haha bongek pandai sangat g pakai selendang tu buat apa ? -.-" then lepas amik wuduk tu aku terserempak ngan aina . pastu amik tempat sume . sembahyang maghrib berjemaah . solat hajat . baca yassin . solat isyak berjemaah . pastu ada taklimat sikit dari ustaz apa ntah . lupa plak nama dye . tapi ustaz tu memang handsome . tapi dye da kawin la plak . bhahahah dalam kul 10 malam aku da balik rumah . sorry cite pendek , penat aku bhai . heeee

target :
bahasa melayu A
bahasa inggeris B
mathematic B
sejarah A
geografi B
science B
kemahiran hidup,ERT A
pendidikan islam A

take note : wish me luck (!) gud luck untuk semua pelajar PMR 2010 .semoga korang dapat A dalam apa yg korang target .




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

4 comments: