WHEN YOU SMILE I SMILE :)


p/s : gedik ? like i care -.-" tak suka ? kau bole blah :) TQ

hey , aku tak tau kenapa aku tak boleh lupakan kejadian pada 2.10.2010 . serious , bila aku teringat balik aku akan senyum sorang-sorang and sengih sorang-sorang . kalau la masa boleh diputarkan balik kan best , heeee . aku nak nikmati time tu dohh (!) kan best kalau doraemon tu wujud ? haha boleh aku pinjam dengan dye kain terbalikkan masa tuh , hee hey , nonsense lah (!) doraemon tu cartoon jea -.-" . der , tak pasal2 fikiran aku da macam fikiran budak2 darjah 1 -.-" but seriously i miss that timee :')



and know aku da start rindu dye . erghh , macam mana aku nak concentrade dengan exam aku beb ? dye yg cakap suruh aku belajar elok2 . time exam jangan ingat pasal dye . ermm , i try my best lah . susah doe kalau nak lupakan dye even untuk seminggu . lepas aku da balik daripada open house rumah dye an , otw balik tu dye text aku . dye tanya da balik ke belumm . act aku otw balik . sambil2 tu aku balas msg dye .dye tanya pasal time ktorang meet tadi . adoyai , bapak kelakar (!) parents dye sporting so aku tak rasa kekok sangat :) aku tak dapat lupakan time dye amikkan air aku . auwwww , so sweet beb ;')



then dye tanya aku nak makan apa coz dye boleh amikkan . alahaii (!) pastu aku rindu ngan senyuman dye even dye selalu buat muka masam . sampai kawan aku cop dye sebagai budak sombong . tapi takpe , aku try backup dye , mungkin dye segan ngan kawan2 aku . yelah , first time meet doe ^_______^ . dye selalu tanya kat aku yg aku sayang dye ke tak ? and setiap kali dye tanya aku akan cakap , "of course i sayang u" . da banyak kali dye tanya . A , u ragu2 ngan i ke ? serious i tak pandang orang lain selain u okay :') i bersyukur dapat u . i tak nak orang lain . kalau boleh i tak nak hubungan kita sama macam hubungan i dengan ex i dulu , hampeh jeh . percayalah , tak ada orang selain u kat dalam hati i :'(



take note : sorry kalau entry agak jiwangg and jangan terkejut kalau korang tengok aku tersengih sorang2 ehh , korang tau kan sebab apa ? heee :)




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment