LAWAK PADA TENGAH MALAM


dalam pukul 11.30 malam aku telah lena dibuai mimpi . entah aku lupa mimpi apa . hahaaa punya la best aku tidur , huhu tetiba ada msg masuk . tet tet tet haha , nampak sangat tipu . bunyi hp aku bukan macam tuh , haha aku dengan keadaan yang mamai capai hp then dengan jujur bacalah mesej tuhh . mesej tu daripada ean dan berbunyi macam nihh ..
RM0. PERHATIAN, ini berita terkini dari KPM. pihak Kementerian Pelajaran Malaysia telah menetapkan bahawa tarikh pengumuman keputusan PMR akan diubah pada 1/12/2010 (hari ini!) . untuk maklumat lanjut sila layari www.moe.gov.my/PMR . harap maklum

terus terbeliak mata aku , haha amik kauuu ! nasib baik aku takde penyakit paru2 berair , bhahahah apa kena mengena ? bongek lahhh , haha so , aku balas mesej ean tuhh ..

me : so esok ke ? biar benar ? *mamai doe =..=
ean : kenapa ? apa yang esok ?
me : keputusan PMRlahh . kata dye umumkan 1.12 ? *kenapalah aku jujur sangat p tanya ? nampak sangat kena tipu --"
ean : yeke ? aku tak baca plak , terus forward jea . betul ke nihh ? cuba kau baca sampai habis dulu ?
me : betul la ngek . kau baca jelahh *ya allah , bendulnya aku --"
ean : sampai habis ? bawah2 dye sekali ? *time ni aku da rasa pelik semacam ? ada tanda2 macam aku kena tipu jea =..=

so , aku pun baca sampai habis . cehh , ada lagi rupanyaa ..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tipu jea , haha sekarang anda dalam rancangan YOU KENA BEB . sebarkan msg ni kat sume member PMR . tgk sape baca msg tak habiss


kau tau orangnya sape ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

orang tu ialah aku ! bhahahahahahahaha

[ gamba untuk dikutuk , hoho ]

me : siak gilaa , cuak plak aku . haha
ean : HAHAHAHA , lu kena beb ! haha , lawak lahh .. cuak kann ?
me : tau takpe . bangang gila , haha kau tau tak kau kacau aku tidur ? haha chow * perasaan mengantok still menguasai diri , bhahahaha
ean : ops , sorry . takpe2 . tidur balikk eak , huhu sorry kacau *tau takut kau an ? haha

tetiba sorang lagi menyemakkk duk hantar msg tengah2 malam . aku mengantok la bongekk , kau plak mengacau aku tgh tidurr . grrrr =..=

[ayat yang sama ean bagi tadi]

me : apa kejadahnya ? basi la wehh , aku da dapat dahh . hahaa
aina : aku tau dohh ! tapi dia soh aku hantar,aku hantar jelahh .siot terkejut aku beb !
me : haha , samalahh . btw aku da nak tidur la bongek . kau la kacau ni , haha daaaa~
aina : aku da tidur da pun tapi terbeliak blek lepas dapat msj tuhh kau tau takk ? siott , tidurlahh . tak heran akuu . haha mimpikan amar kk . daaaa~ *kejadahhh ? tetiba nama amar naik ? haha


enoughh ! penatt tahuu ? CHOWWW :)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment