DUP DAP DUP DAP


seperti yang korang tahu . tanggal 23 Dis bersamaan dengan hari khamis mengikut kalender islam 16 muharram 1432 AH *amik kauuuu* semua pelajar form 3 tak senang duduk apabila memikirkan result yang akan keluar tak lama jea lagi . and know maybe kesemuanya sudah mendapat result masing-masing . begitu jugak aku (!) huahuahuahuahuahua

pelajar2 pun diarahkan untuk duduk didalam dewan untuk mendengar announcement daripada encik Manian bagi mereka yang mendapat straight A . oh-em-geee , mengikut kata2 encik manian , peratusan PMR sekolah SMKBDP telah menaik sedikit berbanding tahun lepas iaitu sebanyak 1.3% . woaaaaa , cayalahh (!) and sebanyak 39 orang yang mendapat straight A . kebanyakkannya daripada kelas 3 Amanahh . congrates (!) :)


kelas B aku tak ingat , hee sorry . kelas aku plak seramai 4 orang . alhamdulillah . tahniah wehh (!) korang da banggakan kelas cekal . saya teramatlah cuak ketika mengambil result . sempat lagi bernazar ketika sedang berbaris untuk mengambil result tersebut . siti nur raihan menjadi saksi , apabila aku dapat capai target . aku nak potong rambut aku yang dah panjang nih kahkahkahh . teramatlah gelabah ketika itu , GRRRRRR (!)

ketika turn aku mengambil keputusann . oh-em-geeeee (!) takku sangka aku berjaya mencapai targett . okay , aku dapat 4A 4B . alhamdulillah . aku dah gelabah coz takut ada C . ohh , tak nakkkkk (!) fuhh , nasib baikk even aku dapat 4A pun tapi aku takde c . HOHO fyi , aku punya result sama dengan kakak aku . ngeh ngehh aku ingatkan nak kalahkan dye . hmm maybe takde rezeki . tu pun aku da cukup bersyukur .

lepas amik result aku terus peluk ean . dye jelah yang paling dekat dengan aku . si aina plak tgh tangkap2 gamba . yelah , budak dapat straight A kan . huhu menangis kat bahu ean , haha kesian dye . menangis sama coz dapat result yang tak disangka-sangka . mmg tabik lahh kat kawan2 aku . banyak dapat 5A ke atas . congrates wehh (!)

straight A dalam kelas cekal :-

-safwan sufi mohmad hata
-nur aaina tasha bte nasarudin
- amirah yasmin sahadan
- siti khadijah


and aku sangat berbangga geng aku coz ada dua yang dapat straight A . huhu yang lain pun sama hebad . tahniah wehhh (!) aku bangga gila2 dengan korang ♥

result aku :-

Bahasa Melayu A
Mathematics B
Science B
Bhasa Inggeris B
Sejarah A
Geografi A
Kemahiran Hidup (ERT) A
Pendidikan Islam B

= 4A 4B


btw thanks kepada cikgu yang banyak bersusah payah mengajar ktorang selama nihh . jasamu akanku kenang . cewahhh x)

SMKBDP , huhu

girls over cekal . cun2 je semuaa :)

my geng . huhu

saat yang mendebarkan x)

pelajar2 yang mendapat straight A . congrates (!) :)
lihatlah dunia (!) haha

kami dah PMR . anda bila lagi ? HOHO x)

bangga menunjukkan result masing2 . huhu
lihatlah betapa cerianya kami x)

Cikgu Nafsiri yang mengajar subjek BM . huhu

Cikgu Izmun yang mengajar subjek BI x)


picture 1 : Cikgu Ruszidah (sejarah)
picture 2 : kiri , Cikgu Maznah (math) kanan , Ustazah Syafini (agama)
picture 3 : yang tgh duduk , Sikgu Ilani (geo)

thanks cikgu (!) berkat doa cikgu ktorang dapat result yang boleh membanggakan parents dan juga sekolah x)



picture 1 : safwan
picture 2 : khadijah
picture 3 : aaina
picture 4 : amirah yasmin

muka2 pelajar 3 cekal yang dapat straight A . congrates (!) :)

____________________________________________________________

eh ehhh , aku pun nak kacau line jugak . huhu
l
l

l
l

l
V


muka2 yang dapat 4A 4B . haha boleh la kann ? bak kata mak aku , paras hidung jea nurul oiii . hahaha act budak sebelah aku tu nama dye numan . nak number hp dye ? mintak sendiri (!) hahaha

congrates jugak kat kawan aku aida and fatin nadhirah daripada sekolah SMK Puteri Jaya . ceh cehh , dye dgn BFF dye sama2 dapat 7A lerr . tabik sikit (!) huhu



oitt , hang makan pizza tak ngajak aku pun kan ? hahaa btw congrates beb (!)

tak lupa jugak kat kawan aku time sekolah kat SKDB . ada yang dapat straight 9A ouhh (!) haha cayalah madihah . congrates jugak x)
kempunan nak makan roti boy . ada sape nak belanja aku makan coz dapat 4A ? ada tak , ada tak ? huhu



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment