tolong menolong amalan mulia


hey , long time not see right ? aku balik kampung lah , hee sorry coz tak bagi notis , pemberitahuan and yg seangkatan dengannya . ni tak main bla jea kan . kesian korang datang blog aku tapi entry still sama , err memboringkan (!) haha
________________________________________________________

btw , aku nak mintak tolong korang bole ? tolong vote untuk gamba adek sofea nihh

l
l
l
l
V

vote vote
CLICK THIS

act dye masuk DIGI LIVE K-Pop Party 2011 contest . dah tentu2 la competiton no untuk peminat K-Pop la kan . haha btw aku tak minat sangat . berapa kerat je artis K-Pop ni yang aku kenal , ngehee :DD so , aku mintak jasa baik korang untuk vote gamba dye . mengikut pemberitahuan adek sofea kalau dye memang , dye dapat 2 silver passes untuk tgk concert BEAST . woahh , mana la tau dye bermurah hati nak bagi aku satu tiket , kahkahhh i'm kidding lah (!)
mak aku cakap , bila kita tolong orang kita akan dapat pahala . bak kata orang dulu , hari ni hari dye . esok lusa hari korang pulak . pandai aku mengayat , bhahahha




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment