funny & f**k


di satu pagi yang hening , seperti biasa aku pergi ke sekolah dengan bersemangatnya . sudah menjadi adat di sekolah SMKBDP , bila pelajar datang lambat kena beratur kat tepi pentas . habis je perhimpunan memang dapat hadiah rotah sebijik la kan . so , sape2 yang lambat tu faham2 la . duduk kat depan macam orang bodoh , haha then ada la sorang apek ni . dye form 4 tak silap , nerd gitu . dye datang lambat . pelajar2 lambat yang lain sume dah beratur dengan jujurnya menanti habuan daripada encik Mohan selaku ketua disiplin , huhu so di sebabkan apek ni takut kena rotan . dengan pantasnya dye berlari menyelamatkan diri .

aku yang tengah duk jaga coz budak2 lain nak masuk kelas , tercengang . aku bercakap dalam hati , berani gila budak ni lari . kang lagi teruk dye dapat . pastu aku tengok ada dua orang kakak form 5 pengawas , cina yang handle bahagian budak yang lewat lah , dorang pegi kejar apek tuh . yang lawaknya , pengawas2 yang kejar tuh dorang angkat kain . beriya2 kejar apek tuhh . budak2 perempuan yang tgk duk bantai gelak . aku pun gelak sama , haha dah macam polis kejar penjahat plak . kesian apek tuh . maybe dye takut tahap gaban dengan mohan . pelajar2 yang lain maybe dah biasa kena penangan daripada mohan sebab tu dorang relaks je . haha

p/s : apek2 , lu buat wa rasa nak pecah perut gelak lahh x)
haaa , ni wa nak cer satu story . memang buat wa rasa nak menjerit , mengamuk macam orang gila . act cerita dye macam ni . semalam , lepas habis sekolah aku pergi bilik koko untuk hantar borang kem kepimpinan sabtu ni . lepas dah hantar , dengan happynya aku pun keluar . tengok2 kasut aku takde . WTF ? aku try cari kat dalam bilik tuh . ada tapi TU BUKAN KASUT AKU . haha sorry , kasut aku baru lagi . baru beli awal tahun hari tuh . haishh , sumpah aku bengang . makhluk mana la plak tertukar kasut dengan aku nih . grrrrrr (!)

kebetulan plak kasut aku tuh , sama saiz , sama brand , sama design dengan makhluk tuh . haha tapi takkan dye tak tau beza dengan kasut aku ? kasut dye tuh hodoh sikit and agak2 buruk . haha memang lepas kejadian tuh aku terus moody . merungut kat ean and nadhirah . mencarut2 bagai . haishh , sape tak bengang kan ? sampai sekarang aku pakai kasut anonymous tuh . erghh , da lah . malas nak fikir . maybe ada hikmah di sebalik kejadian . mana la tau ada putera raja nak hadiahkan aku kasut baru ke ? Bhahahaha berangan la plak , auwwwwwwww x)
p/s : wahai makhluk , kalau lu dah perasan yang lu dah tertukar kasut dengan wa . cepat2 lah bagi tau wa . wa rindu dengan kasut wa lahhh (!) huhu ^^




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment