kebosanan melanda



bangun jea dari tidur dah kena bebel dengan mak .
mak : semalam tak angkat baju eh ?
aku : aduhh , lupa . sorry *sengih*
mak : haishh , apa nak jadi dengan kau ni nurul oii . nasib baik semalam tak hujan
aku : *sengih nampak gigi even tak cantik mana pun gigi tuh* kahkah
pastu , pagi2 lagi dah kena dera . ishhhh , angkat baju lah , basuh pinggan lahh . aiyoo , tulah mak , nurul dah cakap suruh amik orang gaji taknak . amboi , banyak cantik muka akukan . padahal mak aku bukan keje pun , muahahahahaha . fyi , selalunya keje rumah kakak aku yang buat . aku ni memang pemalas sikit . huhu

macam semalam , mak aku suruh masak nasi goreng sebab mak aku malas nak masak . tulah , rajin sangat nak cat2 rumah bagai . macam la kita ni nak sambut tahun baru cina , ish ishh --" disebabkan aku taknak dicop sebagai anak derhaka , aku pun masak lah even hati tak ikhlas , kahkahkahh

biasalah kan , kalau hati tu dah tak ikhlas benda yang kita buat mesti tak jadi . boleh plak aku terlupa letak sayur sebelum letak nasi . cehhhh , habis dah tak sedap nasi goreng aku padahal tak rasa lagi pun and aku pun terlupa letak ajinamoto . HEHE bagus tak ada anak dara macam aku ? haha sebagai habuannya , nasi goreng tuh ke sampah la yee , bhahahaha so , the conclusion is buat sesuatu dengan hati yang ikhlas . jangan jadi macam aku okay ? LOL

eh ehh , hari isni ni sekolah la derr . wa sukaaaa T.T










thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment