penat gilo dehh -.-"



semalam beriya mesej aina . suruh dye naik bas sekali dengan aku and ean sebab hari ni ada latihan perhimpunan koko untuk hari rabu . last2 aku yang lambat bangun . tu lah akibatnya tak kunci jam . konon ingatkan boleh lah terjaga sendiri dalam pukul 7 pagi ke apa kan . ni langsung tak sedar ! mak aku plak memekak , kejutkan aku bangun . cehh , gelabah aku turun bawah , bukak pintu sume . dengan rambut yang berserabut gila hapraknya -____- malu aku -.-"

sepantas kilat mandi , siap2 sume . ean pun bangun lambat , hahaha memalukan sungguh -.- so , lepas dah siap2 terus tunggu kat tempat biasa . hmm , ni lagi satu hal . bapak lambat je bas -,-" haishh , berapi jugak lah ktorang menunggu bas yang tidak berkunjung tiba . sabar jelah kan . pukul 9 lebih baru bas sampai . turun kat damai perdana then sebelum tu breakfast dulu kat mamak . makan2 terus blah pergi sekolahh .

sampai sekolah terus buat kerja . mula2 buat banner . sambil2 tu dengar radio . mula2 lagu retro . apa lagi . menari sakan la ktorang . nasib tak ada cikgu , HUHU pastu lagu just a dream by nelly . haish , ber-rap la plak . satu bilik tu penuh dengan gelak tawa ktorang jea , kahkahkahh pastu kena plak berpanas kat dataran perhimpunan sebab nak practise sume . haishhh , kenapalah malaysia tak se-sejuk london . cehh , statement :P

erm , dalam pukul 1 lebih baru balik . lepak2 kat mamak jap dengan BGOC . borak2 sampai tak ingat dunia . dalam pukul 3 petang baru balik . cehhh , exhausted aku -.-" btw , aku harap2 hari esok berjalan dengan lancar . malu woi tayang muka atas pentas , haishh x)

takziah aku ucapkan untuk faizal norehan sekeluarga diatas kematian abangnya, zul yang lemas di PLKN sabah . al-fatihah . semoga rohnya dicucuri rahmat :']


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment