perang besar punya ^^



okay , first of all . kalau taknak dengar aku mencarut better kau blah . kalau kau benci aku pun kau blah . tak payah menyemak lah sangat kann . harap maaf . entry ni takde niat untuk menjatuhkan maruah sape . sekadar untuk dijadikan pengajaran . btw , entry ni khas untuk untuk orang yang sememangnya takde keje untuk dibuat . thank you :)

__________________________________________________________


lepas satu hari penat main bowling karaoke bagai , aku balik la kat rumah . tgk2 internet dah ada . cehh , aku apa lagi . time tuh jugak nak on9kan . biasalah , kan aku dah cite sebelum ni , internet aku macam cibai . sekejap ada sekejap takde . huhu so , punya lah suka aku meng-online-kan diri . tetiba aku tgk satu gamba nihh . perghh , memang buat aku sentap lahh . haha



alahai , se-sweetkan dorang nihh (!) sukaaaanya i tengok , huhu sape lelaki tuh ? yes , 10 marks for u bebehh . tu ex aku , amar faiz bin mohamed okay , back to our sorry . aku terus terang , aku sakit hati gila tgk gamba nihh . tapi aku malas la nak amik port . malam tuh , aku msg aina . kesian tgk dye kebosanan kat rumah then aku layan jelah . pastu aku pun citelah pasal kejadian tuh kat dye . aku kata yang aku bengang semua tuhh . act just nak luahkan perasaan jea . lepas tuh ingatkan nak tutup cite then campak kat laut .

cer tu tak habis sampai situu jeah . pastu aina msg aku , kata dye msg amar semua tuh . sebab dye boleh rasa apa yang aku rasa . and maybe sebab dye BFF aku . aku pun macam terkejut gilaa . aku taknak lah sebab benda kecik nak dibesar2kan plak . and aku tak nak benda yang jie and ean buat dulu sama macam yang aina . senang cite aku tak suka dorang masuk campur urusan aku

aina cakap , sorry to say , kau nie memang pembreak heart betul . pastu amar macam pelik la kan . dye ingatkan aina tuh aten kawan si weedah tuh . so , double triple lagi pelik . apa kena mengena break heart dengan si weedah . so , aina just layan jelah . act aku yang suruh . konon nak tau cite yang sebenar

then aina cakap kat aku yang amar dengan weedah tengah gaduh . haishh , ni lagi pelik . biasanya gaduh ni mesti couplekan . aku ingat lagi alasan si amar tu nak clash dengan aku . konon dah bernazar taknak couple tahun nih . pastu nak focus dengan PMR and bla bla bla . so , aku dengan jujunyar percayalah . mana taknya , nazar mana boleh buat main . silap hari bulan diri sendiri yang mati . ngeh ngehh

pastu amar balas , dye cakap . "mana ada aku gaduh dengan dye lah (!) sikit je kot . biar betul dye nak clash dengan aku ? tolong la jangan cakap dengan dye" perghh , hancur berkecai hati aku doe . memang sial betul mamat nih kan ? last2 aku dah tahan dah . aku cakap kat aina . "wehh , kau terus terang jelah dengan dye .kau cakap yang kau ni BFF JANNAH" . haishh aina , apa lagi . bila aku dah bagi green light , terus maki hamun lah .
aina : let me introduce myself to u . ehem ehemm . hello , my name is Nur Aaina Tasha and i'am JANNAH BFF . so let me speak honourly to u . hey little playboy , no need to keep secret anymore . she's knew what have u done , bullshit (!)
perghh , aku yang tadi menangis tetiba gelak sakan bila baca msg aina . sampai kakak aku yang tgh gayut kat sebelah heran tgk aku gelak macam orang gila . haha then aina msg aku , amar cakap dye babi . aku apa lagi . time to revenge bebehhh (!)
aku : woi , kau tau apa nazar aku sekarang ? aku bernazar , aku nak PMR kau LINGKUP . kalau PMR kau lingkup , aku nak belanja kawan aku makan . kalau kau nak join pun aku tak kesah . baru kau tau LANGIT TU TINGGI KE RENDAH (!)

amar : so , what ? kesah plak aku . bukti ada ke aku ni playboy ? aku takde nak doa macam tuh kat kau kan ?

p/s: cehh , lu goy ke brader ? memang la kau takde doa macam tuh kat wa . sebab wa tak pernah buat lu merana , buat lu menagis , buat lu rasa macam orang gila . yelah , bak kata orang , time couple ni semua indah belaka . takde yang tak best . senang la lu cakap kan sebab time tu wa yang PMR bukan lu . maybe , wa dapat 4A 4B sebab wa couple dengan lu . mana taknya , wa asyik focus kat lu jea . tapi wa malas lah nak tuduh sape2 . mak wa penah berpesan , tak baik tuding jari kat orang lain . so , tahun ni lu PMR . wa plak yang nak buat dajal kat lu even bak kata lu , nazar wa , allah takkan terima . heyy , wa tau la brader . wa bukan tak belajar agama kat sekolah . bukan lu sorang je yang belajar (!)

aku : so , what ? like i care ? kau memang tak sedar diri kan ? sedar la sikit diri tu nak PMR . buat la amal jariah sikit . at least be nice to everyone lah (!) lantak aku lah nak nazar apa kat kau . aku rasa kau lagi HINA dari aku . konon nazar taknak couple tahun nihh . hakkk tuihhhhh (!) macam ni perangai nak dapat 9A ? stop dreaming lahh (!)

amar : heh (!) kau ingat allah nak terima nazar kau tuh ? allah takkan terima nazar kau yang macam sial tuhh

p/s : cececehh , nak libatkan allah plak dalam hal nih . wa rasa lu tak layak (!) sebab wa rasa ilmu lu , tak cukup nak ceramah2 dengan wa .

aku : haha , yelah pak ustaz . walaupun allah tak terima nazar aku , aku tak kesah . aku sebagai hambanya terima segala yang ditentukan qada' dan qadar . kau pun sebagai hambanya mohon ampun atas segala dosa2, tipu daya kau tuh . jangan disebabkan kau sorang , aku pandang HINA budak2 sekolah agama . sorry to say lah beb (!)

sampai sekarang dye tak balas msg aku . goy la kot . hahaha act aku taknak cari gaduh . just aku rasa kau kena la jadi contoh yang baik sikit sebab kau budak sekolah agama . tak malu ke bila benda ni berlaku ? apa motif kau nak tipu aku segala . aku takkan marah kalau kau straight to the point nak clash dengan aku . fyi , aku tak makan orang . kalau kau dah gila bayang sangat dengan waheedah tuh , just cakap dengan aku . buat apa nak tipu segala ? buang masa la beb

pastu , apa motif kau nak kata kau nazar bagai ? konon nak focus dengan PMR lahh . ehh , kau tau . tu alasan zaman batu kau tau tak ? kalau tak disebabkan kau kata kau kononnya BERNAZAR , aku takkan percaya . sebab aku tau nazar ni bukan boleh buat main . aku rasa kau tau tuh , kan kan ? entah lah , aku rasa kau ni memang PLAYBOY . bak kata kakak aku , maybe budak2 sekolah agama ni konon nak baget up lah . euwwwwwww , be yourself sudah . buatpe nak hipokrit ?

konon bila up boleh jadi hot lah ? apa yang nak dikejarkan sangat hot tuh ? ada apa dengan hot ? tak bawak matinya benda alah tuh . bukan ke budak sekolah agama kejar akhirat bukannya kejar dunia . oh , bak kata kau dulu . tak semestinya i sekolah agama , i tak boleh buat macam yang budak2 lain buat . heyy , baik kau sekolah biasa jelahh . buat malu budak sekolah agama jea . jangan disebabkan nila setitik , rosak susu sebelanga . hah , kan aku dah bersastera nihh .

da lahh , balik la ke pangkal jalan . aku tau , aku pun taklah sebagus mana . kadang2 , aku ada jugak buat salah . entah lah , aku rasa aku dah tak kenal kau lagi . selama kita couple 5 bulan , aku rasa aku dah tak kenal kau lagi . amar yang dulu aku kenal dah menghilang kemana entah . maybe kau kejarkan sangat hot tuh . jangan lah buat orang ubah persepsi kat kau . sepatutnya budak sekolah agama nih disanjung tinggi sebab belajar ilmu2 allah . haishh , tgk . kan aku dah jadi ustazah nih .

bro , sorrylah kalau mention nama lu kat sini . sebab wa rasa lu kena diberi pengajaran . jangan sesedap hati lu je nak memainkan perempuan . lu jangan ingat wa perempuan , wa boleh senyap gitu jeaa . memang malang betul sape yang jadi makwe lu lepas nihh . better lu belajar elok2 . sebab bila PMR lu lingkup , habis la duit wa nak belanja kawan wa makan . haha all the best bebehhh
andai kata ada tersilap kata , terkasar bahasa , tersinggung dimana2 . harap diampunkan lah yehh ? fyi , wa dah delete no lu , msg2 ku , gamba2 lu , segala pasal lu wa dah delete . kalau boleh wa tak nak ada apa2 hubungan lagi dengan lu okay ? bye bye little playboy . ehh one more thing . selamat berbahagia dengan waheedah ye ? huhu choww ^^




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment