what's wrong with me ?


woot woot , hot gilooo lidsay lohann ^^

hari ni aku berubah menjadi orang yang senyap , pasif , tak banyak cakap . aku tak tau kenapa . kawan2 aku semua pelik tgk aku senyap jea memanjang . selalunya aku jelah yang paling bising cakap tak berhenti -___- hmm , entah lah . aku pun tak tau kenapa . maybe sebab hari ni aku tetttttttt . faham2 jelah yee :)

dalam kelas gila bosan . tak ada apa yang menarik . exam dah nak dekat . haishhhh , dah lah tak buat preparation lagi . serious cuak plak aku -.-syllabus sekarang dah berbeza dengan budak2 form 3 semua . kira budak form 4 and form 5 ni upgrade skit lah . menengah atas la katakan . kalau ikut luar negara , standart umur 16 tahun dah kira dewasa . dah boleh amik lesen kereta . cehhhh , best gilooo wehh x)

lepas habis sekolah aku stay dengan aina and ean . kz and sabri pun ada tapi dye blah pergi pustaka rakyat . hmm stay pun sebab nak siapkan nota sejarah . itu pun macam tetttttttttt , dakwat pen habis bagai . perghhh, angin aku bhaii -_____- terus hilang mood nak siapkan kerja .

okay , forget about the story . sekarang blog aku pun dah mencapai 200 follower . thanks to kak Fiza coz telah menjadi follower yang ke-200 . hmm , that'all all . ot of mood lah . take care guys :)

haishhh , kau dah tau aku takde mood . boleg plak kau buat lawak bodoh dengan aku . puihhhh ;P

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment