Happy 16th Birthday to me part II


malam tadi tidur tak nyenyak coz fikir pasal esok padahal just birthday aku jea . takde yang menarik . tetapi aku tak tau kenapa aku resah gelisah , gundah gulana mengalahkan laki aku kat medan perang . resah semacam jea -.-" last2 aku tertidur jugak . pagi tuh dengan bersemangat aku melangkah keluar menunggu bas even hari hujan sanggup ku redah ribut taufan dan juga segala badai yang melanda . ewahh , ayat ^^

dengan sejuk yang mencengkam ke tulang tetiba datang sebuah kereta kelisa . ehh , ean rupanya . dalam hati lega sebab kali ni wa tak datang sekolah lambat lagi ^^ sayu hati melihat kawan2 yang lain menunggu bas dengan muka bosannya , ish ish ishhh sampai sekolah ramai yang wish birthdayy . alahai terharunyaa :'] then lepas tu aku lepak dalam kelas coz hujan . nasib malang betul bila kena paksa dengan natasha and nabilah suruh sapu sampah , kemaskan kelas . duh , aku cakap kat dorang "birthday girl takde cuti bertugas ke ?" dorang cakap "amboi , bak 50 sen" sebagai denda . cehhh , kau ingat aku apa ? aisha yg lima puluh sen lima puluh sen . hahaha

heyy , btw cikgu Rohana sama birthday dengan aku . HIHIHI suka aku time cikgu masuk then dorang semua cakap "selamat hari jadi cikgu" . pastu cikgu sengih . then dorang cakap "bukan cikgu je yg sambut birthday hari ni , jannah pun sama jugak: . alahai aku dah terkulat-kulat sorang diri sambil buat peace . konon comel lah ? err -.- pastu cikgu datang kat aku then tepuk bahu sambil berkata
semoga panjang umur dan belajar rajin-rajin
alahai , terharu aku . haha and lepas tuh cikgu dah start membebel coz dorang semua buat kerja lambat . HAHAHA and act hari ni aku stay untuk buat ujian lisan BM yang kononnya nak bincang bagai last2 jadi time for gossip girl ! terus ubah plan , sengal betul . so , dalam pukul 6 baru ktorang balik . itupun still tak puas gossip . serious sakit mulut aku duk pok pek 24 jam , hee . jom tengok gamba yg sempat aku tangkap hari ni coz aku terlupa bawak bateri spare on my birthday ! grr , bapak sakit hati T-T


pagi-pagi buta  . mata pun kuyu macam nak mampuss -.-


bahan untuk ujian lisan bahasa melayu


tidur waktu hujan , memang best gilooo ^^


aku buat senyuman fake , HEHEHEH


ehemm , nak kiss ? x)


ustazah cakap tak sampai hati nak tgk gamba baby tuh . btw kami anti pembuangan bayi , so peace Y(^^)Y


kelvin yang comel . suka buat aku gelak terbahak-bahak ^^



tangkap gamba curi-curi . nasib baik cikgu Rohana tak perasan , HIHIHI


yeah , dah cukup umur . kau bila lagi ? :)




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment