tiada dulu tiada sekarang


hey , guys . berkurun aku tak update blog ni . act aku dah balik KL hari ahad malam but isnin tu hari aku bercuti blogging . penat badan ni tak hilang lagi . cehh , macam aku je yang bawak keretaa . menyampahh nokk ! okay , aku nak story pasal aku balik kampung hari tuhh .

mak aku selalu berkata . tiada dulu tiada sekarang . kalau dulu mak bapak aku tak kawin takdelah aku . choi , merapu plak aku -.- so , hari sabtu hari tu aku pergi kerja kawin kat labis . dekat je dengan bukit kepong . alahh , tempat bersejarah tuh . yang komunis duk serang malayaa . haishh , dah sah2 korang tak menghayati sejarah malaysia kan ? okay , kalau korang buta sejarah sangat , meh baca benda alah ni

so , amacamm ? mesti berkobar-kobar semangat korang lepas baca benda alah tuh . aku apatah lagi . round2 kat balai polis tuh , perghhh ! terharu ada , sedih pun adaaa . mana taknya , kalau tak disebabkan pejuang-pejuang negara yang membanting tulang melawan komunis , takdenya negara kita aman damai macam sekarang . so , kita kena hargai semua jasa dorang . sebab tulah mak aku asyik ulang benda yang sama , tiada dulu tiada sekarang . tiada pejuang negara tiada negara aman damai macam sekarang . dah faham ? okay , jom tengok gamba , check it outt bebehh ^^


berdekatan dengan sungai Muar . tempat berlakunya serang hendap daripada komunis



ohh sungai muarr ^^


otw pergi kerja kawin * err , muka tak boleh blahhhh -.-


picture 1 : ehem , aku takde bf . so , msg abang sepupu pun jadilah . kihkihkih
picture 2 : stylekan shawl aku ? hahaha sengal punya angin ^^


aku paling menyerlah , kahkahkahh


picture 1 : sukaa atuk aku tengok benda2 bersejarah macam ni :)
picture 2 : ahh , saje menggedikk . huhu ^^


pejuang negaraa *just patung tapi nampak real


okay , terkejut tengok cik abang baju hijau tuh . tapi mereka lah yg menyelamatkan malaya daripada terus di jajah . ehemm , ada ciri2 cikgu sejarah tak ? peacee ^^


kakak aku cun , aku cam makcik . kahkahkah . nampakk gemukk , err nak nangiss T-T


adik aku over excited . kau ingat handsome lah buat macam tuh ? hahaha


even badan aku besar tapi korang just nampak kepala aku jeh , hahaha


nak balik dah , bye bye balai polis bukit kepong . *kakak aku saje enter frame , menyampah i nokk

my favourite picture

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V




adun kampung kak limah balik rumah . heeee ^^
aku suka belajar sejarah tapi bila naik form 4 ni , aku benci sejarah . buat pe belajar pasal sejarah negara lain , baik belajar sejarah pasal negara sendiri . yee dokk ?


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment