Khairul Fahmi ♥


wallpaper untuk pc and handphone aku . lu ada ? winkwinkk ;)

okay , tajuk macam mengundang marah para peminat khairul fahmi . maaf ye semua , aku tak tau nak bagi tajuk apa untuk entry kali ni . garuda di ratah harimau muda ? ke  harimau muda membaham garuda sampai patah kedua sayapnya ? alah , tajuk ala-ala akbar je . den tak mauu ! haha tak cun rasanya , huhu

mesti korang dah boleh agak kan apa cite aku nak story hari ni , Muahahahaha Akhirnya , tak sia-sia aku korbankan satu episod The First Wives Club bila Malaysia di umumkan sebagai pemenang . huhu caya lah malaysia ! *winkwink*

hah , tu lah indon berlagak nak mampus lagi dengan ktorang . sampaikan bila nyanyi lagu negaraku pun tak hormat . memang mengundang baran lah dorang nih ! padahal warga negara dia jugak yang cari makan kat sini , itu pun tak reti nak bersyukur lagi ? masyaallah -.-

kenapa Malaysia boleh menang ? sebab . . . .
"They don't respect you, they don't respect our flag, they don't respect our King and they don't respect your parents. If you allow this to happen, then you are cowards. You must teach them what being Malaysian is all about." - Ong Kim Swee (Before the final match against Indonesia)
and the most important things is Malaysia tak main jampi kat tiang gol . Muahaha

Malaysia main secara halal , no jampi-jampi . no bomoh-bomoh , ni semua dah ketinggalan zaman dan Harimau Muda main berbekalkan semangat dari jurulatih dorang and dorang ada cheers tanpa gaji kat kedai mamak , tak lupa jugak kat rumah contohnya macam aku . hewhew :3

perghh , watabik hormat lah dengan abang ni . berani gila !

start pukul 8 aku nak tercongok depan tv . then aku tgk kat facebook ada sorang budak cakap , pengacara tv3 pakai baju black and yellow . alahai , sekali aku tgk memang sweet gila . bersemangat sungguh !

omeyy an an ? kalau hari-hari macam ni kan best , huhu ;)

aku paling bengang bila pemain indon jersi 24 iaitu diego tolak pemain Malaysia . eh dah nama pun diego , plaese go die lah kauuuu ! pfttttttt -..- dah lah pemain indonesia banyak main wayang dalam padang , ingat ni sinetron bawang putih bawang merah kepebenda ?

sedih ya cik abang ? ;)

apapun , tak sia-sia banyak yang aku korbankan masa nak tgk Malaysia vs Indonesia dalam pelawanan fooball final SEA haritu . dengan tekak aku sakit akibat menjerit gila-gila bagi kat semangat kat dorang padahal dorang tak dengar pun . terkinja macam beruk bila Malaysia jaingkan gol waktu separuh masa pertama . btw i proud to be Malaysian ! 

Khairul Fahmi paling menyerlah , hewhew ;)

aku tak kesah pun dorang kalah dengan syria semalam . aku faham dorang penat tapi dorang pun dah buat yang terbaik hari tuh ! itu pun dah memadai , CONGRATES HARIMAU MUDA . me love youu 

MALAYSIA BOLEH !



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment