KL Vintage Festival


HELLO AWESOME PEOPLE!!!!

you know whutt, yesterday i bagetbaget feeling like orang dewasa siott. semalam aku pergi KL Vintage Festival kat belakang KLCC. OMG!! tempat tu gila cool tahap gaban k. bila aku jejak je kat tempat tu aku rasa macam "ohh macam ni ke rupa bazar yang selalu dorang anjurkan tuh" haha terasa jakun sekejap

sampai je ktorang terus jalan jalan and cari barang. ya Allah barang murah gila. rambang gila mata aku but yang sadisnya aku tak shopping pun. takde duit T.T ni yang nak ada bf kaya ni boleh pow duit dia selalu. Muahahaha gurau jelah C:

bayangkan preloved heels harga dia 5 hinggit je.. YESS!!!! 5 HINGGIT!! tapi ikut jugak, kalau ada brand mahal lah sikit. then baju baseball yang jadi trending sekarang hanya RM10 okay. YES!!! RM10 !! kakak aku beli kat downtown dalam RM50 keatas kot. menyesal tak sudah dia, haha

then aku ternampak satu heels nih. cantak bhai, design luar dia kulit ular sial. warna merah pulak tuh!! aku dah bayangkan aku akan pakai kasut tu pergi jamuan pengawas takpun majlis graduasi ke. mesti hot gila!!! haha kuang ajar kan aku, jauh gila aku fikir

aku tanya lah abang tu berapa,

"berapa harga kasut ni bang?"
"RM40 lah dik. branded sikit kasut tuh"
"alaaaa cantik tapi mahal la. saya ni student lagi"
"beli la adik sesuai pergi pesta muda mudi"
"saya baru form 5 lah bang. HAHAHA"

agak sentap aku di situ. HAHAHAHA tau lah aku pergi event orang yang dah dewasa sikit nih tapi tak memasal aku pun di anggap orang dewasa bersama. hihi

tapi yang paling best!!! bila ada banyak mamat handsome!! boleh cuci-cuci mata and style dorang dah lah smart gila. bikin aku cair~ bukan tu je, orang yang datang pun tak kurang hebat. gaya vintage habis doh. sampaikan tudung makcik yang zaman nenek moyang aku pun still ada yang pakai. serious aku tabik gila!!

finally dapat jugak aku datang untuk event macam nih. selama ni aku tengok kat Internet jelah. guess what? Maria Elena pun ada tapi time tu dia dah balik dah. ktorang datang lambat kot coz tengah hari tu aku amik notebook 1 Malaysia kat SMK Bangi. and and orang dia pun ramah-ramah belaka, langsung tak sombong, murah dengan senyuman. jauh sekali dengan sangkaan aku selama ni yang ingatkan dorang ni sombong.

lastly, jom tengok gambar. tak banyak pun tapi cukuplah untuk korang tengok situasi dia macam mana :)

 tempat pun vintage! memang stylo lahh
gambar ni aku rembat kat google. hekhek
my sis and her friend

 nampak kat belakang tuh? banyak gila dress vintage o.O

omey tak? *kelip-kelip mata*



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

1 comment:

  1. oh!sy x prnah pegi vintage fest kt kl. kt sini pernahla :)

    ReplyDelete