Teacher's Dayy!!


hello people! what's up!! lama aku tak post entry baru kan? sekarang ni kan musim exam, so i didn't have time to update. i'm sorry k!

beberapa hari lepas sekolah aku buat sambutan hari guru. not bad tapi aku rasa last year lagi best maybe sebab tak cukup waktu nak prepare. mulanya nak buat jumaat minggu depan alih-alih cikgu tukar hari rabu lepas. haih, menyusahkan aku coz kelam kabut siapkan kad untuk cikgu. sabar jelah kan~~ =='

yang bestnya sebelum acara bermula ktorang baca yassin dulu. sekolah kau ada? tak ada kan... HAHAHAHAH aku rasa sekolah aku je yang buat cenggitu, weird gila kan. hehe

tapi yang paling best after bacaan yassin persembahan lepas tu semua nyanyian je. gegirl pun ada tau then nabilah cakap "agaknya ustazah kat belakang semua geleng kepala". HAHAHA kuang ajar kan nabilah.. tapi suara dorang memang sedap sedap belaka kecuali seorang perempuan tu. suara dia tak sincronas dengan rentak lagu. zakwan and zaki main gitar dah chantekk, cuma 'girl' tu je yang spoil.

persembahan yang paling best adalah... jeng jeng jeng jeng. menggedik lah nak sound effect bagai. HAHAHAHAHA


budak ni comel gila kan. suara dah lah sedap even dia chinese tapi pronunciation dia dalam BM memang awesome nak mati. aku ingatkan melayu bila tengok betul betul rupanya chinese. memang lah kena tengok betul betul, barisan kelas aku kat hujung. mana nampak! HAHAHA and fyi, dia nyanyi lagu gemilang by Ella. AWESOME GILA!!

alhamdulillah ktorang dapat siapkan hadiah untuk cikgu. kad di buat khas oleh aku sama macam tahun lepas. mula-mula aku rancang nak buat biskut famous amos tapi memandangkan tak cukup waktu aku suruh nabilah buatkan kek batik. kek batik dia paling awesome tau tak! memang favourite aku, hehe then ktorang balut kek tu lawo lawo. jadilah rupanya cenggini.. 

comelkan kan? haip jangan cakap aku perasan. aku cakap benda alah tu yang comel bukannya aku. hehe thanks for nabilah sebab tolong buatkan. cikgu ktorang pun suka! Hehe

macam mana rupa kad aku pulak? well, nahhhhh tengok puas puas..


muka wajip diri sendiri. HAHAHA gedik! tahun ni tema kad ni ialah ala-ala twitter. last year ala-ala facebook sikit! LOL alhamdulillah cikgu Ilani pun sukaaaaa.. so aku pun happyyyyyyy!

itu jelah kot benda yang nak aku cerita. lastly jom tengok gambar. hehe enjoyy!!

 pengetua, Puan Gayah with penolong kanan, Puan Badar
ready untuk nyanyi lagu..
 puing puingg.. hehehe
 we look so happy, idk whyy.. HAHA
 meet my girls.. ain, gupreet, qoyie, huda and tina :)
 cikgu marah aku jumpa dia lambat. hehe sorry cikgu :)
 esok raya ke? HAHAHA
 cikgu taiko. HAHAHA jokeeee
 girls in 5 Cekal!!
 music chair!! banyak cikgu yang terjatuh. lol
 with cikgu azlin. dia ajar ktorang chemist time cikgu ktorang cuti bersalin
aku jumpa retis. kau ada? LOL
WE ARE YOUNG!!!
thanks for everythings cikgu! doakan ktorang berjaya  :')




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment