Happy 22th Birthday Myung Soo


Happy Birthday To You,
Happy Birthday To You,
Happy Birthday My Dear Myung Soo,
Happy Birthday To You!!

yeah tak sangka Myung Soo dah masuk 22 tahun (ikut kiraan korea). dah besar panjang budak nih. daripada dulu tak reti berjalan sekarang dah pandai menari dah pun. kalau dulu muka selekeh serabai, sekarang dah handsome hingga buatkan gegirl cair dengan mata yang menggoda dia. hewhew..

ahhh cukup cukuplah perah santan Jannah. hehehe

hello guys? what's up!!

semalam aku ada post pasal countdown birthday myung soo. then aku ada cakap yang aku nak celebrate kat KL dengan Tasha but....... unfortunately tak jadi hmmmm baru rancang nak celebrate birthday myung soo sambil karaoke kat sungei wang Y.Y

after amik safwan pagi tadi tetiba terlintas nak beli kek untuk Myung Soo. act nak beli cupcake je the celebrate sensorang tapi tetiba Tasha call, dia kata sorry tak jadi semua. mak dia tak kasi keluar, so aku cakap takpe. aku tak kisah.

last-last aku decide nak beli kek kecil untuk ktorang celebrate berdua. muehehehe lepas hantar safwan and beli kek aku terus chow ke rumah Tasha

terkejut dia tetiba aku bawak kek, lol

pastu mulalah menggila buat video bagai. nanti aku share kat sini okay?

akhirnya tercapat jugak hasrat aku nak celebrate birthday Myung Soo. maybe orang yang baca blog ni ingat aku gila

'eh sakai ayam gila minah ni. Myung Soo tak kenal dia pun tapi sebok nak celebrate birthday'

'euwwwww psycho gila!! sakit mental agaknya perempuan nih'

aku ke yg melampau fikir bukan-bukan padahal dorang tak kisah pun.. sebab apa? sebab siapa je yang datang nak baca cerita merepek kat blog aku nih. wakakakakakakaka *golek-golek atas katil*

anyway aku tak kisah pun. sukahati den lah nak sambut birthday dia, itu menunjukkan betapa sayangnya aku kat Myung Soo ni even dia tak realise pun aku wujud ke tak. asalkan Myung Soo happy, aku lagilah bertambah happy.

jom kita meratah gambar yang tak seberapa nak gah nih.

 7 batang lilin melambangkan 7 precious members form Infinite. L at the center which is birthday boy at the dayy!!

those excited face!! LOL

 see? i wanna cry bebehhh lol

 wanna some? / Myung Soo takde so den jugaklah yg tolong potongkan kek, hihi 

 gedik lebih

ni pun gedik jugak

yeayyy 28/3 ni Tasha ajak celebrate birthday aku and hoya (infinite) kat dubu dubu, Times Square. yeobu pun dah janji nak belanja aku makan and bagi hadiah. kalau korang tak tunaikan janji aku lari ke Seoul. arajie? annyeoung!! haha



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment