kakiku sakit, grr!





Cute Graphics


fuck gle ar,lama gle aku dok berdiri kat depan kelas tadi.
arghh,sial! sakit doe kaki aku.dorang bukan nak bagi kerjasama!x pasal2 aku kena plak terangkan kat dorang! b**i,t***k tul lah! lama siot ktorang tak belajar,HAHA! daripada rehat hingga balik,ngehe! enjoy gle ktorang!


da nak dekat balik tu plak,aaina dok cita pasal surat khabar metro semalam.ada hantu kat atas stage masa faizal tahir perform AJL minggu lepas ouh!! aku,sabri,k-zack bukan main syok dengar! kesian doe faizal tahir! da ar dye perform pakai tongkat,mungkin ini la kot balasan dye masa kes bukak baju hari tu,ish ish ish.tapi an,setiap orang membuat kesilapan ouh! so,kita maafkan je la dye ,HAHA
:)

lepas tu,aku naik ar bas (balik umah ouh!).masa da nak sampai tuh,aku tekan ar loceng dye,x bunyi2 doe!akhirnya terpaksalah aku turun kat depan flat polis! arghhh! jalan kaki,penat la bongok! bangang punya bas! baik aku naik motor lagi bagus!! :P

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment