exam oh exam :)


exam day! boringnya! huh, suda start smalam iaitu hari isnin (ganti) coz hari khamis budak spm amik result, so cikgu takut menganggu then digantikan dengan hari isnin . so far exam okay kot . tapi aku mmg tak puas hati ngan subjek b.inggeris kertas 1 . susah beb! da la aku benci subjek tuh! yeah,yang paling aku suka subjek math kertas 2 . senang . act,x de la senang sangat tapi x de la sampai aku kena meniru ataupun main hentam! hee aku mengaku tahun lepas aku banyak meniru . tapi tahun ni aku akan mengelakkan perbuatan terkutuk tuh . hee . bleh plak .

isnin:
  • kemahiran hidup
  • sains kertas 2
  • geografi
selasa:
  • math kertas 1
  • bi kertas 1
  • bi kertas 2
hee . hopefully esok exam x de la susah sangat . then, itu sahaja untuk hari ni,thanks for reading yaww! daaa :)

mood: otak mau pecah sudaa,


sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :)





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment