mau dengar cite ka?


nak story skit nih, hee tapi cite ni da lama da . HAHA kejadian ini berlaku pada hari khamis lepas, 4.3.2010 . waktu aku da habis tusyen iaitu pukul 8.30 malam . ceh,ingat tuh . HAHA . aku terserempak ngan JAMEL . bapak ah,terkejut gile aku siot! nasib baik x terkeluar jantung aku . HAHA mana taknya, waktu tu aku ngah buat latihan math yang cikgu aku tu bagi . then, aku tengok jam da nak pukul 8.40 masa tu aku tengah tunggu kakak aku . ktorang balik sama2 . HAHA
sweetnya sibling nih! huh ! menyampah! sambung cite, aku pun kemas2 la barang2 aku (tempat duduk kat depan kaunter) then,bangun2 jea aku nampak JAMEL hey, terkejut beruk aku! waktu tu jugak JAMEL baru nak pandang belakang coz mungkin dye nak daftar tusyen kat situ . so,lepas nampak dye aku pun terus ar bla nak g kat kelas kakak aku .

kakak aku tanya asal mengelabah nih, aku cakap ar aku terserempak ngan JAMEL tadi . pastu,aku ceritakanlah kejadian tu kat dye . boleh plak dye tanya JAMEL pakai baju apa . aku cakap lah baju t-shirt ngan jeans . then dye tanya lagi baik plak dye coz x pakai seluar pendek . hei minah nih . over plak dye . aku cakap suka hati dye la . then, ktorang pun balik la rumahh .
habis cite . THE END


p/s: bole jumpa dye lagi,lepas ni tusyen beb! ngada! -___-

mood: excited! :)


sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment