hang T I M E ! :DD


have a lucky day! aku dapat kuar ngan kawan aku,beli belah and jalan-jalan .
destinasi pertama di PWTC . borong buku sebanyak banyaknya . haha .
act,skit je just 2 buku cukup . novel NEW YORK 2 and buku rujukan math . murahhh bhaiii !
buku rujukan math tu harganya hanya RM 10.45 SAHAJA kerana telah mendapat diskaun 50%! harga asal ialah RM 20.50 ! DAMN ! murahhhh jea .

oke,forget about that !
destinasi kedua ialah times square yaww!
muka2 ktorang just lepak2 sambil memekak iaitu nyanyi lagu la, HAHA
then lepas tu ada sesi fotografi plak . tau je la aku an .
minah gila tangkap gamba . x syok kalau balik2 je gamba skit . lemah je aku rasa ! HAHA
then, dalam kul 3.05 ptg aku da chow ar nak balik .
coz kawan aku jie kena balik cepat takut mak dye marah .
then , sampai rumah kul 4.45 ptg

balik2 aku tgk sofea baru bangun tido .
comel je dye . HAHA
main ngan dye jap then naik atas .
upload gamba tadi kat myspace .
then,mak aku cakap mak balik kg .
terpaksa aku tinggal coz kakak aku tuition .
and,sok kuar lagi !
bestnyaaaa! :)

gambar:







p/s: act,banyak lagi gamba but M A L A S la :DD

mood: seronok

sayang-sayang,
jannah love justin bieber :D

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment