alice in wonderland rocks! :)



hey what up? hee . best sial hari ni . tgk cite alice in wonderland . huhu . ktorang pergi kut 12.00 lebih . lepas habis kelas tambahan . nak tahu cite yg best masa kelas tambahan? haha . kelakar sial . cam ni.. ktorang iaitu aku,safwan,nu'man and mira bercadang nak ponteng kelas khb . haha . gila doe! first yg ktorang buat ialah masa rehat ktorang lalu la gate kat depan tapi tak boleh coz ada cikgu maniam (guru disiplin) . so,terpaksalah ktorang patah balik and tetiba! nu'man guess untuk lalu gate belakang! haha . cadangan yg gila! tapi ktorang setuju sbb nak tgk wayang punya pasal! haha .

bodoh je ktorang nih! then, masa nak lalu gate belakang tuh, mira nampak yg abang2 form 5 nih pun nak kuar gak, so ktorang pun follow . tapi,ktorang lalu ikut padang coz x nak cikgu maniam nampak! haha . then,ktorang nampak yg abang2 tu patah balik coz makcik2 pengawal keselamatan kat skolah ktorang x bagi ,arahan drpd MR. MANIAM! haha . cehh! asal tak lepas2 lagi nih! so,ktorang da berputus asa then terus masuk kelas .

mira plak x berputus asa bagi cadangan untuk ikut gate belakang lagi . minah ni gle over! haha . so,aku just ikut je la! haha . then,aku nampak pakcik security palak dok jaga gate belakang! kuang hasam punya pakcik, line tak clear lagi . ktorang tak berputus asa, ktorang tunggu pakcik tuh bla baru ktorang keluar . sambil2 tu ktorang borak2 kosong pastu pakcik tu terdengar coz ktorang gelak kuat sangat! haha . pakcik tu cakap 'baik adik2 sekalian duk kat kantin coz cikgu maniam tengah round kat sini' then,ktorang kelam kabut cabut lari! haha. aku tak tau la pakcik tu tipu ke tak,tapi muka cam baik je! hee . ktorang dah putus asa,terpaksalah jugaa menghadapi pemelajaran kh . cikgu tu plak usha hot je kat ktorang coz masuk lambat . masa tu da kul 10.40 pagi, and ktorang da lambat dlam 10 minit ! haha

lepas ktorang habis kelas tambahan ktorang orang terus chow ke leisure mall, oh yeah! terserempak plak ngan enemy BFF aku iaitu mamat blue yg bernama asyraf redzuan! haha :P dan sewaktu dalam perjalan ke rumah masing-masing SAFWAN SUFI telah berjanji untuk menjualkan hencetnya iaitu nokia bla bal bla ke pada gua bulan depan! yeah! part ni yg paling aku suka, hee dalam perjalanan balik juga aku telah terserempak ngan enemy aku iaitu S and F budak form 2 dalam bas yg sama! menyampah seh! da la banyak jerawat , hurm -___-'


p/s: alice in wonderland, third amazing movie that i have seen before!

mood : happy nak dapat hp baruu, :)

sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment