sukan tahunan SMKBDP 2010 :)


yaww! gua tau ni cite lama, tapi gua kesahh apa? korang just baca suda ! haha

hari: khamis
tarikh: 25.2.2010
masa: 8.00 pagi - 1.oo t.hari
tempat: padang SMKBDP

sukan tahunan tahun ini mmg gempaq bhaii ! tapi, susah gak la nak jadi juara coz rumah bentara tak banyak atlet ! so,ktorang banyak menang dalam kategori kawad, khemah tercantik and tarik tali lelaki . fyi, aku pun masuk tarik tali kategori perempun tapi kalah and dapat no 5 . sedih gle ktorang . aku ingat lagi, lepas habis main tarik tali yg waktu ktorang kalah tu ktorang pun duk ar kat tepi . then cikgu ruszidah datang dan dye berkata 'nak dengar berita baik dulu ke ataupun berita buruk? ' then ktorang cakap, 'berita buruk dulu la, cikgu' . cikgu pun cakap yg ktorang dapat no last dalam tarik tali iaitu no. 5 . sedih bhaii . berita baiknya ialah kt kena berusaha dan kalahkan syahbandar! woaaa, ktorang pun dah bersemangat gle bila cikgu cakap macam tuh! HAHA

keesokan harinya, waktu yg telaah ditunggu2 telah tiba . SUKAN TAHUNAN SEKOLAH SMKBDP . saingan, seriously sengit gle . aku pun cuak gak an . takut syahbandar menang . habis ar air muka rumah bentara . aku pun turut menyumbang bakti dengan menjadi ahli2 cheerleading . HAHA . kelakar wey . tapi takpe . aku sangup berjuang untuk mempertahankan kemenangan bentara tahun lepas . korang perasan tak? aku bercakap mengalahkan aku yg lumba lari, aku yg lompat jauh . HAHA . baget seh! . oke,teruskan cerita lepas pertandingan semua selesai . semua rumah sukan duduk untuk mendengar pengisytiharaan siapa yg menjadi juara pada tahun ini, HAHA . then,sudah anda ketahui pada tahun ini rumah BENTARA yg menjadi juara . alangkah bahagianya! haha . fyi,rumah syahbandar pun ada cheersleading coz rumah syahbandar meniru rumah bentara . and fyi, rumah bentara yg memulakan cheerleading terdahulu daripada rumah syahbandar . hee

kedudukan rumah sukan:

juara: of coz la BENTARA
kedua: syahbandar, hee
ketiga: bendahara
keempat: laksamana
kelima: temenggung

gamba2 sewaktu kejadian:

ahli cheerleading gua . do you find me guys? :)

cikgu ruszidah, tak tau, cikgu ilani :)

seorang rumah temenggung telah sesat! haha, fyi,tulah BFF aku,aaina nama dye . comelkan kan kan? :)

BFF: aku , aaina and syahirah! :)

lepas tgk tarik tali lelaki and bentara menang! :)

intan , gua , jie and qoyie :)


that's all beb!


p/s: yeah bentara menang ! syahbandar LOOSER! :)

mood: bangga!

sayang-sayang,
jannah aka jb's gf :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment