bitch ! :P


hey hey!
aku tak tau la apa masalah "pelakon terhebad" tuh !
dorang nih mmg muka murahan kan?
nak sangat tayang kat satu dunia .
ingat orang suka ke?
i'm very annoying when looking at your face la babun! :PP
ceritanya begini,
al-kisahh maka tersebutlah kisahh, HAHA
tadi ada latihan kawad untuk pelantikan jawatan .
so,aku and the geng da siap beratur dahh .
barisan aku no . 2
almaklumlahh,pendekkk ! :DD
group pelakon terhebad daripada duduk belakang terus maju ke hadapan!
masa tu barisan tak chantek sbb tu cikgu tukar balik .
yg paling aku meluat,
dorang daripada duduk belakang terus ke hadapan dengan muka yg tak malunya!
haishh,menyampah bhaii :PP
pastu sempat plak si f dan fn ni gaduh .
sbb tempat kosong ada satu jea and si f ni yg dapat dulu .
pastu sesuka hati je si fn duk depan and suruh kawan dye f ni duduk belakang .
then si f ni bengang dye duk belakang balik .
takde maruah ke gaduh depan orang ramai?
pasal benda kechik pun nak gaduh !

30 minit kemudian...

cikgu suruh dorang duk belakang balik sbb barisan da tunggang-langgang !
HAHA, padan muka!
akhirnya,muka aku plak yg menjadi tontonan orang ramai .
aku dapat duk di barisan yg ke 3 .
itu okayy lagi an?
tapi, masa budak form 5 amik sijil kat atas pentas dorang kena bergerak .
iaitu depan pentas la kan .
then,tinggallah barisan aku dan yg belakang2 .
malu kott nak tayang muka .
dah la beratur kat depan barisan lelaki .
DAMN!


sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :DD



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment