surat!


hey!
excited gila bila dapat surat!
betul apa yg cikgu izmun cakap .
remaja zaman skarang da tak guna surat untuk berhubung .
teknologi yg kt gunakan sekarang ialah menggunakan handphone!
so,remaja skarang tak pernah merasai kenikmatan menggunakan surat!
HAHA
aku da merasainya!
kau? belum,kesiannn :DD
dalam kul 4.30 ptg aku turunlah lepas habis on9 an
panggil kakak aku sbb dye kata lepas habis main panggil dye .
masa aku turun tu mak aku cakap yg surat da sampai .
apa lagi dengan rasa excitednya aku berlari naik bilik balik and terus off komputer!
berlari kat bawah plak terus aku bukak surat tuh,
alamak asal budak nih tak bagi klu eh?
aku nak tau jugak sape yg bagi aku surat tuh!
aku tak kenal la tulisan nih!
HAHA
takpe takpe
minggu depan dapat la tahuu :DD


posing bersama surat,G E D I K ! HAHA



diantara isinya:


kenal tak tulisan nih? misteri doee :DD

mood: excited!

sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :DD

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment