hey hey ! kids choice award tahun ni bapak gempakk ! aku tgk kat channel nickelodeon (612) . 16.4.2010 iaitu smalam pukul 6.00 petang . tahun ni baru first time aku tgk beb . seriously,aku da FALL IN LOVE dengan cite tuh ! HAHA , tak bole bla jea :DD kat bawah ni antara award yg ada :-

fav. movie actor

Taylor Lautner

fav. tv show
iCarly
asal HANNAH MONTANA tak tercalon?

fav. tv actress

Selena Gomez
asal miley cyrus tak menang?

fav. male athlete

Ryan (aku tak kenal!)

fav.TV actor
Dylan Sprouse

fav. movie actress
MILEY CYRUS
akhirnyaa.. :DD


the big help award
Michelle Obama

fav. movie

Alvin and The Chipmunks

yg paling AWESOME !
justin bieber ada buat persembahan beb!
OMG !
aku nak jee melompat macam orang gila doe !
tapi , mak aku ada kat belakang .
nanti tak pasal2 kena bebel .
HAHA
aku nyanyi pun cover2 tahu !
bapak dahsyattt! :D
kalau korang nak tengok

search la youtube > justin bieber at kids choice award 2010 :DD


da tgk?
so,camne?
best kan kan kan?
sampaikan ada sorang budak perempuan tu macam nak nangis doe !
kalau aku,mungkin aku menangis jugak kott!
sape yg tak EXCITED bila dapat jumpa dye?
bila la aku bole jumpa dye? auwwww x]
selain justin bieber,rihanna pun ada buat persembahan .
lagu please don't stop the music and ape ntahh ,
lupa doe !
seriously gila gempakk!
harap2 tahun depan ada kuar lagi kat channel nickelodeon ! x]
syok gila bhaii !
sampai disini sahaja entry aku kali ini .
chowww !


sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :D


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment