hangout time ! :DD


hey yaww!
hari ni gua berpeluang untuk kuar beb :DD
destinasi pertama,
PERPUSTAKAAN NEGARA
aku pegi pun sbb nak cari maklumat untuk folio sejarah .
makk aii !
bukan main lama aku cari maklumat .
tak dapat weyyy . kalau korang nak tau majoriti yg datang kebanyakkan pelajar PMR . sampaikan aku rasa abg kaunter tu da bengang da .
mana tak ye, dorang asyik tanya soalan yg sama iaitu
'bang,kat mana nak cari maklumat tentang kebudayaan masyarakat cina?'
HAHA kesian abang tuhh coz aku pun tanya soalan yg sama . sorry la bang erk ! :DD
susah doe nak cari . tau sbb apa?
semua bu
dak form 3 cari benda yg sama .
sampaikan , bila aku lalu je sam
bil memegang maklumat yg aku cari tuh semua budak form 3 usha hot gilaa kat aku !
bapak kesiann dorang .
pastu plak,ada sorang minah nih .
aku rasa dye form 3 juga .
dye mintak kat aku fail yg aku pgg tadi tuh, then aku cakap la yg aku da letak kat tempat dye balik pastu dye cepat2 pegi kat tempat tu untuk ambil fail tersebut .
kesiann kesiann :D
D
TErdesak sangat la tuh! HAHA
kat sana pun aku ada jumpa kawan ean dan kawan ummi .
kak fatin pengawas tahun lepas pun aku jumpa gakk . HEE
dan tak terkecuali sesi photo shoot jugaa diadakan .
antara gamba yg diambil :





"benda alah hijau" ni la yg direbutkan ! :DD


destinasi kedua

TIMES SQUARE
waktu ni safwan da balik coz abang dye da menunggu di luar perpustakaan negara .
so,dye kena balik la and sabri pun kena balik jugakk coz atuk dye meninggal
____________
daripada perpustakaan negara,ktorang amik teksi dan menuju ke titiwangsa
then,amik tren dan aku dan ean turun kat stesen HANG TUAH
nasib baik sabri naik tren yg sama kalau takk habis laa .

coz aku tak berapa tau sangat naik tren nih,
lepas aku ngan ean turun ktorang kena jalan kaki dan sampailah ke TS !
so,tinggal aku ngan ean je la yg merayau kat TS !
it's okayy coz aku leh
dating ngan dye :DD
ktorang pegi pun sbb nak makan KFC
kebulur sangat dahh !! -_______-"
lepas makan ktorang merayap2 jap sambil cuci2 mata .
aku pun tak sempat nak tangkap gamba coz busy sangat nak cari baju .
HEH !
kat bawah antara gamba yg sempat diambil :

cosmo world ! tak pegi punn ,MAHAL bhaii

dating time ! :DD

kami tak hot ! bak kata awin "do i care? cak cak cak" :DD

menggelabah tak? :DD

bas bergerak macam kura2 bhaii :DD


sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :DD

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment