kau gedik ! :P


hey!
aku tak tau la apa masalah minah nih,
menggedik sial tadi kat skolah .
heii,rasa nak bagi pelempang je an!
camni cerita dye...
cikgu bi aku suruh setiap orang bagi surat tuk kawan dye
dan ktorang pun undilah coz nak adil an!
ktorang pun tak leh bagi tau nama sape yg kita dapat
so,aku dapatlah nama syafiqah nih .
aku hantar surat tuh hari selasa lepas .
aku ingatkan sempat la sampai hari nih,
tapi tak sampai2 jugakk!
sepatutnya hari ni cikgu nak semua da dapat surat .
dan hari ni jugakk cikgu nak buat ice breaking
iaitu bagi hadiah kat kawan yg kita bagi surat tu .
aku plak tak bawak hadiah
disebabkan ramai yg tak dapat surat lagi,
cikgu tangguhkan dulu aktiviti ice breaking tuh
dan aku pun tak dapat lagi surat
hishh,bapak sakit hatii doe!
pastu plak si dayana nih da beli terbeli hadiah
cikgu kata bagi minggu depan tapi dye seboleh2 nak bagi hari nih jugakk
coz dye beli coklat tuk kawan dye
ye la,takut cair ke ataupun tamat tempoh ke
HAHA
pastu plak cikgu decide,sape yg bawa hadiah bagilah hadiah tu kat kawan diaorang
jelez la jugak bila tgk ramai yg dapat hadiah tapi aku buat muka bodoh je
aku tak kesahh la ! :DD
tetiba,aku tgk si syafiqah ni iaitu orang yg sepatutnya dapat surat aku tuh menangis!
bapak gedik bhaiii!
aku tanya la kat nabilah asal dye menangis .
nabilah cakap yg dye sedih coz dye tak dapat hadiah and surat yg sepatutnya aku bagi .
tukar2 hadiah masa jamuan akhir tahun lepas pun dye tak dapat
sepatutnya BFF aku aaina yg bagi tapi waktu tuh dye sakit kaki
dan tak dapat g skolah .
nabilah tahu yg sepatutnya aku yg bagi surat tu kat syafiqah!
tapi dye tak bagi tau syafiqah coz aku yg suruh rahsiakan .
cuba korang bayangkan, pasal tu pun nak nangis!
seriously,aku MENYAMPAH gilaa!
dye ingat dye sorang yg tak dapat hadiah?
ramai lagi la weyyy
aku pun tak dapat!
ada aku kecohh?
kawan2 aku yg lain pun da buat muka menyampahh .
kalau korang nak tau,ramai budak perempuan kat 3 cekal yg tak suka dengan dye!
BFF dye iaitu nabilah pun tak suka ngan dye!
menggedik je lebih!
sumpahh,dye sorang je perempuan yg aku benci kat kelas 3 CEKAL! :P

mood: menyampah ngan dye!

sayang-sayang,
jannah aka miley cyrus :)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment