pelantikan pengawas :D


hey,what's up babe!
alhamdulillah,pelantikan pengawas tadi berjalan dengan lancar .
mula2 tadi agak kekok la jugak coz aku duk kat barisan depan skali .
da la kat depan barisan pelajar form 4 .
walaweyy,tak pasal2 famous aku satu hari . HAHA
tapi paling aku benci masa perbarisan tadi bole plak dorang (pengawas) duk cakap2 !
cam sial jea ! malu doe :P
pss , prs and barisan ketua kelas semua senyap je !
aku paling bengang ngan kalairupa .
da la duk depan ngan aku bleh plak bercakap sana bercakap sini,
berjalan sana berjalan sini .
haishh,sakit mata bhaii -.-"
kalau korang nak tahu,aku berdiri tegak macam patung selama 1 jam .
TANPA duduk !
walaweyy,dahsyat kott !
rasa macam nak tercabut kepala lutut aku .
nik and kak neroshaa da membebel bila la boleh duduk nihh .
da la Laksamana Muda dato' Musa b. Omar tu bercakap gila la lama .
aku pun dengar masuk telinga kanan keluar telinga kiri .
HAHA kejam an? :DD
gua peduli apa?
yg penting gua nak duduk an .
HAHA
yg paling aku excited sbb penolong laksamana tu gila2 COMEL!
OMG! aku nak suami cam dye?
bole tak? bole tak?
HAHA :P
lepas habis perbarisan ktorang makan nasi lemak percuma kat kantin ,HAHA
sedap ouhh,cuma manis skit !
banyak songehh la plak :DD
hah! lupa nak bagi tahu .
nama penolong laksamana tu ada lah KAPTEN IDZAM !
buah hati pengarang jantungkuhh :DD

ni gamba dye:

bakal suami aku 10 tahun akan datang :D
kapten Idzam

gamba2 lain:

kami tahu kami over :DD

yeahh! gua rock :D

bersama exco tertinggi pengawas !
kak najwa ngan kak afiqah :D

kapten2, saya fall in love ngan kapten lahh! >.<


sayang-sayang,
jannah aka mileycyrus :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment